Gå til innhold

Press nedover ... mot endetarmen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som føler at det presser ned mot endetarmen? Føles nesten som om jeg må på do for å bommelom.... :S Merkelig følelse. Av og til presser det sånn at det er skikkelig ubehagelig, på grensa til vondt. Får ikke beveget meg, og må bare stå/sitte helt stille til det gir seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg har ikke nedpress mot endetarmen, men har mye nedpress med vondt forrand. Syns det gjør kjempevondt til tider og når hun treffer nervene så føles det som kraftige stikkninger og da roper jeg au så høyt jeg kan :o) samboer blir like stresset hver gang :o)

Skrevet

Det var som om jeg skulle ha skrevet det selv, har skikkelig bommelom trang idag, ganske ubehagelig og det hjelper ikke med hvile :/ Har hatt det i hele dag.

Er 36 uker og tolker jo hvert eneste tegn paa om noe kan vaere paa gang. Spennende :)

Lykke til videre hvertfall

Skrevet

tror det er vanlig at det kjennes sånn når hodet fester seg:) var iallefall det jordmor sa til meg i dag på kontroll :)

Skrevet

Det var sånn riene til min mor startet. Hun følte at hun måtte på do hele tiden (regelmessige press mot endetarmen), uten at det kom noe.

Skrevet

oi, tror jeg maa pakke bagen ferdig da :)

Har faatt beskjed om at lille klumpen nok kommer foer tiden. Superspennende

Skrevet

Har det akkurat slik jeg også,og hatt det noen dager nå....Forrige fødsel kjente jeg riene bak,så hadde håpet at det var starten på noe...Men ikke skjedd noe mer her enda..Er 40+0 i dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...