Gå til innhold

Nå kan planleggingen virkelig begynne!

Cocco*med 2 små spirer*

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nådd den magiske 12 ukers grensen, og alt har gått bra så langt :) Er litt letta, og gleder meg til UL neste uke, selv om den er ment som som en "helse sjekk" av tvillingene. Vi krysser jo selvfølgelig fingre for at begge er friske, men har bestemt oss for at vi beholder begge uansett.

Og nå kan vi virkelig begynne å planlegge, hvilken tvilling vogn skal vi ha ( noen som har anbefalinger?), og hvor mye skal vi selge enkelt vogna for, hva må vi kjøpe en til av, vi har jo en av alt utstyret etter lille prinsen vår.

Smilet ligger enda lettere tilgjengelig nå om dagen, nå som jeg føler at dette går nok bra, vi får tvillinger til våren :)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så koselig å lese! :-) Lurer på når du fant ut at du skulle ha tvillinger? Jeg er selv 10+5 idag, og fikk beskjed 9+0 på UL at det var to stk.. Men det var noen (5-6) dagers størrelseforskjell på fostrene, og vi fikk beskjed at det kunne komme til å bli bare èn etterhvert. Og at dette ikke var uvanlig isåfall. Må si at nå når vi har fått vendt oss til tanken på to små babyer på en gang, blir jeg nok veldig skuffet om det bare skulle bli en.. :-/ Skal også ha til våren, menstermin er 18.mai, når har du termin?

Klem

Hei TenirtaK!

Jeg fant ut på tidlig UL i uke 7 at jeg skulle ha tvillinger. Da var det 5-6 dagers forskjell på de. Og fikk egentlig sammen beskjed som deg. Fikk UL i uke 12 igjen,og da var det bare en dags forskjell på de:) Nå er jeg 25+5 på vei og de har vært like store på de to siste UL,uke 18 og 23.

Det blir nok eneggede tvillinger på oss også! :-D Jeg har to sprell levnende babyer i magen, og sparket og vinket som bare det til oss, og jeg var så heldig å ha med både pappaen og vordende bestemor :-) Målene hadde jevnet seg ut, og passet akkurat til sine 11 uker både på lengde og hodemål :-) P E R F E K T <3

Annonse

Hei TenirtaK.

Jeg fikk vite allerde på UL i uke 6 at det var to. Jeg hadde UL så tidlig pga. blødning i uke 4. var livredd for en ny SA. Så for oss ble nyheten om at det var to en meget gledelig overaskelse. Vi fikk også allerde da vite at det er toeggede tvillinger, hver sin fostersekk og hver sin morkake. Var til UL igjen i uke 8, og fikk da vite at nar alt så bra ut fortsatt, var begge kommet for å bli. Ved Ul i uke 12 var de ikke like store, men gyn. var ikke bekymret for det. De vil ikke være like store hele tiden sa han...

Nå har jeg kommet til uke 15, og er fortsatt mye dårlig. Siste tilskudd er svimmelhet og nestenbesvimelser. Trodde det skyldtes jernmangel, men det har ikke hjulpet å ta jern. Dermed er det legetime i dag. Min pappa stresser for å kjøre meg før han begynner på jobb, da mannen min ikke vil at jeg skal kjøre selv når jeg er så svimmel.

Har en sikkelig urolig magefølelse nå, er så redd for at det skal være galt :(

Mens termin er satt til 28 april, det føles som en evighet, ihvertfall når formen er så dårlig. Men jeg vet jo at belønningen er verd det, jeg var mye dårlg da jeg gikk gravid med lille prinsen vår også...

Håper det går bra med tvillingene dine TenirtaK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...