Gå til innhold

HJEEEELP!! Begynner på Synarel morgen...litt redd for bivirkniger jeg da....iiiiiiik!!

Anbefalte innlegg

Leste bivirkningene på flasken, og litt angst som jeg har for medisiner er jeg redd for å få bivirkninger. Leste at man kunne få åndenød!!!!! Hjeeeeeelp.....

Ikke farlig, ikke sant?

Mvh

Pysa

Fortsetter under...

Ikke farlig! :-)

Jeg hadde en del forskjellige bivirkninger, men ingen så sterke at det ble særlig plagsomt. Med unntak av litt varmefølelse i ansiktet innimellom, så var egentlig de fleste bivirkningene mine bare forsterkninger av "småproblemer" jeg har fra før... Tørre øyne, trøtt, tørst osv.. Og så er det ikke så lange perioden du skal bruke den. Vips, så er det over! ;-)

Du trenger ikke å grue deg :-)

Hei

Jeg opplevdede samme som solformørkelse. Litt hetetokter og noe hodepine inni mellom. Men fullt overkommelig. Husk de er pålagt og føre på alle mulige bivirkninger. Selv om det er 1:1000 000 sjans at man får de. Jeg tror mange av bivirkningene kun gjelder folk som er alergiske... Tror du bare skal slappe helt av. Det står jo oppført hvilke bivirkninger som er mest normalt og få. Så noen av de kan du sikkert regne med. Men langt fra alle. Lykke til. ;) fokuser på målet, så skal du se at det kommer til å gå bra;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...