Monajenten Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Hehe, det går vel ikke under en av disse kategoriene? Og hva med sånn weetabix? Herremoses, hva skal jeg egentlig spise? :-/
Espoir Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Er det for å unngå karbohydrater? Da kan du spise bønner. Weetabix tror jeg kanskje du bør holde deg unna, for de inneholder vel en del sukker. Sjekk pakningen og hvor mye karbohydrater de inneholder. Så kan du spise så mye du vil av grønt som vokser OVER jorden pluss rent kjøtt og fisk.
Monajenten Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg vet i grunnen ikke hva jeg skal unngå, hehe;-) Jeg blir kvalm hver gang jeg spiser, og har vært dårlig med konstant hodepine i over en uke. Hver gang jeg føler meg bedre, spiser jeg naturlig nok, og så blir jeg like dårlig igjen. Tenkte over hva jeg hadde spist, og kom da frem til at det stort sett er brød eller pasta og ris til middagen. Skal derfor unngå disse varene en stund for å se om det blir bedre.
Espoir Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Hm, åja. Da vet jeg ikke helt, da må du vel bare prøve deg frem (og gå til lege hvis det ikke blir bedre). Lykke til =)
Gjest Gul stjerne Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Da kan du lese om lavkarbokosthold. Jeg fant et 14-dagers program/meny på fedon lindberg sin hjemmeside og lærte mye av det. les gjennom menyen og du vil danne deg et fint bilde av hva og hvordan du kan spise. Eller tenk at du skal spise som en med diabetes, det gjør jeg
Gjest Gul stjerne Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 http://www.klikk.no/helse/dinkost/vektkontroll/?service=search&query=%22Fedons+slankemeny+dag%22&sortOrder=Relevance&source=all&contentType=Artikler tenkte på denne:)
Gjest Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Du kan spise bønner ja.. Tenker det er mel du reagerer på om du får vondt i hodet osv. Om du vil holde deg unna karbohydrater så lar du være å spise alt med mel og stivelse i. dvs null ris, null brød, null pasta osv.. Som sagt over ingenting som vokser under bakken eks. gulerot og potet.
Monajenten Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2010 Takk for linker og tips. Har gått på ketolyse før, så det høres jo ut som noe i den gaten, bare ikke like gale. Har selvsagt vært hos legen:-)
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 Har du prøvd couscous som erstatning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå