Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Litt delte meninger på når jeg faktisk er 12 fullgåtte uker. Slik bim regner ut er første delmål nådd, men utifra UL i uke 8 har jeg par dager igjen før fullgåtte 12 uker. Uansett er det så nærme, at jeg nå kan puste ut, og klappe meg på magen Vi har klart å komme oss til 12 uker! Nå venter jeg bare på at magen skal begynne å vokse sånn at jeg ser gravid ut, og ikke bare småfet (for jeg har lagt på meg) Med to der inne synes jeg at jeg burde begynne å se mer gravid ut nå! Håper å se dere alle på 2. trimester om ikke lenge. Hold ut med alle plager og bekymringer, hver dag kommer vi alle litt nærmere det store, gledelige målet
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Grattis! Jeg er 12 uker på fredag Blir godt å komme over i 2.trimester:)
2,5barn+1engel Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 12 uker allerede ja... gratulerer.. magen kommer nok fort løpende nå. jeg er 12 uker neste onsdag.. : )
MiraculixGRAVID Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg er også 12 uker på fredag :-D Blir deilig å kunne puste litt lettere! Ifølge ul var jeg 12 uker igår, men tror jeg følger menstermin, det som er det riktige å gjøre vel! Uannsett ikke lenge igjen nå!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå