Gå til innhold

Oppdatering fra dagens UL, 11+0 :D

Anbefalte innlegg

Hei jenter :)

HURRAAAAAAAA - her var det fortsatt liv!!!! En liten mini-baby på 4,4 cm lang som lå og sprellet med armer og ben, vinket litt og tok salto for oss (jeg inntok litt sukker rett før jeg skulle inn på timen, det funket, for babyen våknet den!!)!

Herlighet - så deilig, var så utrolig nervøs for timen, men det gikk jo så fint!!! Ble satt 2 dager frem til 11+2, men regner ut fra siste mens første dag som er 11+0 i dag, de vokser jo i rykk og napp disse fostrene i begynnelsen - men herreguuuuuud, for ett flott syn!!! Tenk at alt er i orden - det var bare sååååå deilig!!! Går rundt og svever jeg nå, hehe ;)

Fikk med bilde og alt hjem :)

I morgen skal jeg på første jordmortime kl 10, så har jeg ny time hos gyn med ny UL om 4 uker (11.11), så har jeg ordinær UL 3 uker etter dette!!

Feiret med å stikke innom by`n og kjøpte meg en svart gravid dunkåpe på H&M - veldig fin til en voksende mage, hehe :)

Kjøpte meg også en fin tunika med litt farger i og så fortærte jeg en helt nydelig baguette med røkt kalkunfilet med fetaost fra bakeren!! Den var helt nydelig helt til jeg leste her inne nå at gravide ikke skal spise fetaost - håååper bare at dette går bra altså... herregud, er det ikke det ene man er bekymret for så er det det andre :(

Uansett, jeg har det bra og er sykmeldt ut måneden og skal bare ta det heeeelt med ro og slappe av og nyte graviditeten ;)))

Ha en strålende fin uke jenter :)))

Stoooooooor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142428476-oppdatering-fra-dagens-ul-110-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så fantastisk ;-D Hurra hurra for deg og lille sprellende spire ;-D

Jeg har fått time til ul tirs. 19. okt. Blir uhyre spennende! Jeg er veldig ambivalent til hele ul. Helst vil jeg ikke vite noen ting, og bare gå å "dingle" i god tro, mens andre del av meg vil vite - uansett resultat.

Til tirsdag er jeg etter mine beregniger 6+1. Er litt bekymret for at det er for tidlig til å se noe, og at jeg kanskje burde vente enda en uke før jeg burde fått ul..............?

Ja, ja nå har jeg jo fått time så vil selvfølgelig gå til den, med delte følelser!

Annonse

Så koselig Meg og lille snuppis!!!!

Har fulgt med på deg og de andre jentene siden jeg begynte her inne i juli i fjor. Så moro å se så mange av dere gravide!!!!!!!

Jeg testet positivt på mandag jeg også, så jeg håper jeg kan følge etter dere oppover i trimesterne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...