Denishil Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Hei jenter, skal vel egentlig ikke inn her før til neste uke, men tenkte det kanskje var mer relevant å spørre dere som har kommet litt lenger. De siste dagene har jeg av og til fått skikkelig spreng i magen i en periode, magen blir stein hard og det sprenger skikkelig. Det er såpass ille at jeg ikke klarer å sitte ordentlig, men må liksom henge sånn halvt ned fra sofaen. Kan ikke huske å ha det slik med forrigemann. Det er ingen sammentrekninger eller noe bare ett konstant spreng. Noen av dere som har opplevd dette?? er jo da 28 uker by the way
Gjest Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Tror jeg har det samme som du mener... forferdelig ubehagelig!!! Har store problemer med å sitte på vanlige stoler, må halvligge bakover.. Noen dager er jeg nesten helt fin oxo ) Er 32 uker nå...
cadence Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Kynnere kanskje? Luftansamling i tarm? Jeg har hatt mye kynnere, tok seg plagsomt opp i ca uke 27 og ble sykemeldt. Da ble magen brått steinhard, for så å mykne igjen. Nå har de endret seg litt og er mer preget av sammetrekningsfølelse.
Denishil Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2010 Det holder gjerne på i flere timer når det starter så jeg blir ganske sliten når det står på. Håper det ikke blir mye av det i tiden fremover =)
Gjest Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Nei, det er ikke kynnere. Har masse av de også, men det er helt annerledes. ) Dette er mitt 4. svangerskap og jeg har aldri vært bort i lignende før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå