Gå til innhold

90% Gutt...

Mamma til 3 gutter-<-@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, i dag var jeg på UL er 13+3. Legen sa at jeg bærer på en gutt ;O)

Så da kommer det gutt nr 3 hos meg da. Legen utelukket også alle kromosom feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med frisk prins nummer 3 i rekken!!! :-)))

Jeg har en gutt på 3 år og venter lillebror i januar. Synes det er veldig stas med en gutt til og ikke minst veldig praktisk ;-) Har jo alt fra forrige prins som neste prins trenger ;-)

Jeg har "pratet" med deg før her inn ang. kjønn og jeg forstår om du er litt skuffet. Det blir vel ikke feil å si at de som har to jenter ønsker seg en gutt og de som har to gutter ønsker seg en jente? Slik vil det alltid være....har selv to venninner som har kjent på en enorm skuffelse over kjønn under svangerskapet, men det forsvinner som dugg for solen når barnet legges til brystet *smelt*.

De som ikke forstår dette, trenger ikke å forstå det. Rettere sagt: de som IKKE vil forstå dette ;) Når en føler sorg/skuffelse over å få vite kjønn på UL, så er det viktig å skille mellom det lille menneske og selve kjønnet. Det er jo den lille, vakre vennen som kommer til oss som vi blir så uendelig glad i og elsker høyere enn himmelen.

Jeg skriver som sagt dette pga tidligere kommentarer oss i mellom og bare for å si at jeg forstår deg og at du må gi deg selv LOV til å føle skuffelse. Det er helt normalt og det er noe alle vil/ville ha følt.

Jeg kan jo bare si det selv nå - om jeg er så heldig å få barn nummer 3 og om jeg fikk velge, så ville jeg valgt jente. Hvem ville ikke det?

Kose deg med den voksende magen og den friske prinsen du bærer på som vil gi deg, din mann og ikke minst to storebrødre stolthet, lykke og glede :-)))

Klemmer fra en guttemamma til snart to prinser :-)))

Skrevet

Gratulerer så masse med prinsen i maven:)

Føyer meg bare inn under det kloke innlegget Drømmehagen har skrevet....veldig godt sagt:)

Klem

Skrevet

Takk for støttende ord ;O)

Jeg må si det var ikke lenge jeg var skuffet. Nå gleder jeg meg bare, dette menneske er jo uansett ulik de 2 andre jeg har, MEN jeg gleder meg til å få bekreftet at det er gutt på den ordinære ultralyden. Jeg har ikke helt gitt opp håpet om ei jente hehehe....

Skrevet

Gratulerer :) :)

Ville ikke helt stolt på kjønn i uke 13 ;) To av mine venninner var på volvat i uke 13 og fikk vite kjønn. Begge ble fortalt de ventet gutter, men ved ordinær ul hadde barna blitt til jenter ;)

Skrevet

Enig, jeg fikk også vite at det ble gutt på UL i uke 13 (legen sa han "ikke pleide å si det så tidlig, men denne gangen så han det"). På UL i uke 18 fikk vi vite jente med 95% sikkerhet!

Men greit at dere er forberedt på gutt, og skulle det bli jente får dere heller omstille dere igjen;) Bra blir det uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...