Gå til innhold

Noen som begynner å bli lei?

Anbefalte innlegg

Jeg føler tiden går så fort, men alikavæl så sent..

Jeg bynner å bli skikeklig lei av å høre "du ser jo helt sprekkeklar ut" og "oii, er det så lenge igjen, du er jo skikkelig STOR" og spesielt av mamma som sier "Du er jo allerede større enn det jeg var med dere, du kommer jo til å se forferdelig ut viss du vokser like fort som det du har gjort hele veien".

Jeg begynner å bli skikkelig lei av å vente, jeg har jo lyst til å treffe lille snart!:)

Noen som vet om noe man kan gjøre får at tiden skal gå enda fortere?:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142428271-noen-som-begynner-%C3%A5-bli-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal love deg at jeg er drittlei nå...

Dette svangerskapet har ikke vært noe annet enn plager og problemer!!!

For det første har jeg vært plaget av syk svangerskapskvalme hele tiden.. å er ennå kvalm.. kynnere startet i uke 14, å blir bare værre å vondere.. bekkenløsning har jeg fått også.. + åreknute, TRØTT og halsbrann..

har vært sykemeldt så og si hele svangerskapet, å er drittlei av å bare gå hjemme å "drive dank".... håper for alt i verden at tiden går fort nå.. kjenner det skal bli godt å få kroppen sin for seg selv snart, å heller glede seg over en baby i armene...

kjenner at dette tar på både fysisk og psykisk nå..

så du er ikke alene...

Takk og lov for at jeg ikke er alene..!

Jeg har også vært sykemeld så og si hele svnagerskapet. Er dritt lei av å være hjemme, og er dritt lei av at jeg må kjøpe nye bh'er annenhver uke, og nye singletter to ganger i mnd-.-' Gleder meg til å få lille i armene mine og få tilbake kroppen min:)

Jeg forstår deg veldig godt, er selv møkklei av at folk skal kommentere hvor stor jeg er. Det er jo ikke veldig moro å ese ut som en ballong, og det blir ikke bedre av at barnehagetanter, familie og bekjente kommenterer størrelsen.

53 dager igjen i dag. Gleder meg veldig til barnet kommer ut, samtidig som det er en del jeg burde rekke å få gjort innen den tid.

Lykke til!

De 2 siste mnd av svangerskapet er nok til tider veldig slitsomme for de aller fleste.

Jeg har også i tidligere svangerskap slitt med ekstrem svangerskapskvalme hele veien.

Denne gangen har jeg vært kjempeheldig, og har stort sett holdt meg frisk. Jeg er selvfølgelig kjempetakknemlig for det. Likevel har jeg perioder der jeg er kjempesliten og drittlei!

Vi bor nær Åre, så fra igår til idag har vi vært på Holiday club. har stort sett bodd i bassenget og badstuene. Og tro meg; det har hjulpet ENORMT!!

Følte meg beglodd innimellom - spesielt når jeg satt i badstua. men det gjorde så vannvittig godt, at jeg dreit i det.

Så, dersom dere har anledning, vil jeg anbefale dere en tur i svømmehallen, eller spa. Vektløsheten og varmen, gjør underverker både for kropp og sjel. :)

Annonse

åååh skjønner hva du mener med fort og sent på engang!!

BLIR GAL!!!

jeg har liten mage men litt bekken plager etc har meldt seg allikevel, er vel altformye inni magen. har og vært sykemeldt nesten hele tiden så holder på å bli litt gal er litt rastløs av meg til vanlig men nåhhh phu......

men om det er noe trøst får man masse kommentarer andre veien også!!

ååhhh da er det jo ikke lenge igjen makan så liten mage du har

så liten mage neidet kan jeg ikke tro

osv osv

trenger også noe syssel for å få tiden til å gå fortere!! eneste jeg har funnet er strikking og det kan jeg egentlig ikke en gang og strikking av hals/skjerf blir litt ensformig..så hyl ut om noen har noe fantastiske ideer til fine ting og finne på!!

Jeg er som dere veldig lei og har mange plager...gått sykemeldt siden jeg var 3 mnd på vei :(

Jeg har funnet ut noe må jeg finne på så jeg holder på å brodere en julekalender som kan glede mine 4 andre barn :)

Snart kan vi og tenke på å bake julekaker, allerede nå kan vi planlegge hvilke sorter som skal bakes :)

Nå i uken hadde jeg ordnet det slik at en holdt kurs her hjemme hos meg i scrapbooking...kjempekjekt å lage sitt eget personlige album og sosialt ilag med venner :)

Ellers så ska jeg på keramikkurs neste helg, det tror jeg og kan blir veldig spennende :):)

Så mitt forslag er...ta noen kurs i ting som interesserer dere...kjempekjekt å lære noe nytt :)

f.eks. glass, male, scarpbooking, kort, keramikk, smykker, foto :)

Håper at dette ga dere noen ideer til å få tiden til å fly :)

Også lei!!! Mest av alt av å høre hvor "heldig" jeg er som er en "frisk" gravid!!! Må man ha bekkenløsning for å være lei? Syns ting er tungt nå jeg, med søvnløse netter pga leggkramper, lille gull som stanger i blæren med jevne mellomrom, vondt i ryggen, trøtt, sliten og energiløs med blodtrykk som er så lavt at jeg knapt orker dusje:) :) Og en samboer som ikke virker å forstå at det er TUNGT nå på slutten, hadde jo vært fint med en ryggmassasje, en klem eller litt trøst istedet for å høre om alle fotballkampene og konsertene han MÅ rekke nå før baby kommer!!! Argh!!!!

Er jo FANTASTISK å få lov å bære frem et lite barn, men nå syns jeg faktisk ikke det er så strålende lenger jeg:) Snart i mål, heldigvis:) lei av å høre om hvor MYE jeg spiser(spiser for lite og sliter med det!), lei av å høre hvor DIGER jeg er(som sagt, seriøst fortvila fordi jeg ikke får i meg NOK mat), lei av sure venninner som ikke skjønner at formen er heller dårlig, orker bare ikke løpe på shopping, cafe osv nå... Flere som har det sånn??

Og om det skulle være noen tvil, GLEDER meg enormt til lille baby kommer, er bare "plagene" som er slitsomme:) Og snart en uke uten skikkelig søvn gjør tydeligvis humøret mitt elendig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...