Carina har to små gull Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg fødte en død sønn i uke 20 i februar i fjor. Er nå gravid på nytt i 13 uke. Går jeg under første eller andre gangs fødende når jeg har vært i fødsel så tidlig. Har tenkt litt på dette jeg.... Noen som vet???
swing Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Dette har jeg tenkt litt på selv. Jeg fødte i uke 18 i oktober i fjor, en liten jente. Så vi har jo begge gjennomgått en fødsel før, med rier og det som hører med. Jeg er i uke 28 nå, og svangerskapet har fysisk vært veldig fint (Har 2 tidlige MA i tilleg til den i uke 18), og når jeg er til kontroller hos jordmor får jeg følelsen av at de regner meg som førstegangs (med baggasje...). Hmm...
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Uff da. Jeg har ikke vært med på å føde en død baby, (bare prematur, og det gikk bra for meg og babyen). Men jeg vil tro at dere regnes som førstegangs. Spesielt med tanke på barsel tiden er jo det mest riktig. Men er dette noe du tenker på, og lurer på synes jeg du skal snakke litt med JM eller lege. Bedre å få det avklart enn å gå rundt å lure på det også. Lykke til!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Opplevde jo det samme som deg, en dødfødsel i uke 19-20. Legen på Riksen regner meg som førstegangs med en dødfødsel bak meg..... Mange klemmer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå