Gå til innhold

Er visst gravid likevel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære vene, visste at 1. trimester var en berg og dalbane, men herlighet!!!

Fikk vite for 2 uker siden at jeg er gravid med nr 3. Mellomste er bare 18 mnd og dette var absolutt ikke planlagt. Følte at ikke det passet og var ambivalent i forhold til graviditeten, men da jeg fikk blødninger i forrige uke kjente jeg at jeg ble lei meg.

Har blødd mye gjennom hele uken, men i helgen stoppet det opp. Skulle på ul idag for å sjekke om alt hadde kommet ut. Inne i magen lå det fortsatt et lite foster som hadde vokst akkurat det det skulle på 10 dager(siden forrige ul). Så da er jeg fortsatt gravid, snart 6 uker på vei - ikke 8 uker som er i fht siste mens. Merkelige greier, blødninger er visst ikke alltid ensbetydende med sa, selvom de er heftige. Er sykmeldt ut 1. trimester og får ul hver 2. uke. Krysser fingerene for at vi får se et bankende hjerte om 2 uker:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo Knotten &lille persille!

Å herregud for en hyggelig lesning..... Lykke til med lille spiren i magen:-)

Kan jeg bare spørre om hvordan blødningene dine var?? Testet selv positivt i går og i dag, men hadde frisk blødning i natt, og utover formiddagen i dag har det kommet endel rustfarget (unnskyld detaljene). Føler meg ganske desperat etter positivitet, så jeg slenger meg på allt som har med blødninger å gjøre jeg nå (hehehe)

Så flott at du får godt oppfølgning nå da ihvertfall... Ha en fortsatt fin dag!

Skrevet

Hei hei.

Bare spør i vei:-) Jeg startet med spotting på tirsdag, mer brunlig blødning onsdag og torsdag(fortsatt ikke store mengder), fredag kom det en heftig styrtblødning som varte i ca 30 min. Hadde også magesmerter da det stod på som verst. Lørdag spottet jeg fortsatt litt og siden har det vært rolig. Legen kunne ikke se hvor blodet kom fra, men livmorhalsen måtte rives opp i forrige fødsel og det er mulig at den ikke er helt som den skal. I tillegg sa hun at kroppen ofte forsøker å lage en mens selvom man er gravid. Ikke vet jeg....håper bare det er stopp for denne gang:-)

Skjønner godt at du er bekymret, mellomste hos oss er resultat av laaang prøving, sa'er og styr. Er virkelig bekymringenes trimester dette. Masse lykke til på veien, jeg har spottet med alle mine små i 1. trimester og to er i full vigør:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren =)

Utrolig kjekt å høre at det gikk bra!

Skrevet

så koselig å lese:) gratulerer:)og du eka72, det kan væreen festeblødning, forrige gang jeg var gravid, blødde jeg 4 dager og visste ikke jeg var gravid, så stoppet det opp. var gravid og fikk bveskjes om at det var festeblødning.:)

Skrevet

Hei igjen jenter! Kommer med en liten oppsummering. Har nå blødd i 3 dager, fikk tatt blodprøve i går og hcg var på 30. Må jo være realist og innrømme for meg selv at jeg mest sannsynlig har hatt en sa. Men det rare er jo da, at jeg ikke har hatt smerter i magen, bare litt i ryggen den første dagen, men blødningen har jo vært ganske store da...

Lykke til alle sammen! Kommer sterkere tilbake om en stund jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...