Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Rart dette...Jeg hører jo ikke til her egentlig mer nå som jeg fødte lille jenta mi den 2 oktober...Men må si jeg savner dere her inne. Utrolig rart å ikke være gravid mer og kjenne sparkene osv. Selv om det er sykt deilig å slippe halsbrannen, bekkensmertene(Ikke helt over enda, men bedre) og det at jeg får sove igjen på natta når ikke lillemor skal ha mat da. Og ikke minst det å ha henne her hos meg. Graviditeten gikk egentlig så fort og dagene bare flyr unna nå. Lille gullet mitt, Andrine er i dag 10 dager gammel alt. Hun er ei rolig jente. Sover og sover om dagen når hun ikke skal ha mat.Men når jeg tar siste stellet og maten til henne for kvelden, da våkner hun mer til når jeg er trøtt. Hehe. Men det er jo sånn i begynnelsen når man ikke har rutiner enda. Koser meg masse, selv om jeg er litt sliten. Tar litt på å være alenemamma til 2 barn, men absolutt verdt det. Må prøve å sove på dagtid når eldste dattera mi er på skolen og lillemor sover. Sender dere masse Fødestøv til dere som er Fødeklare og ønsker dere alle masse super lykke til med fødselen og kos dere så godt dere kan nå med magen og sparkene:=)))) Mange klemmer og varme tanker fra lykkelig mamma:=)
carina86 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 hei hei, takker så mye for fødestøvet, samler til meg alt jeg kan få tak i. hadde termin i går, å begynner å føle meg litt despperat. hehe. gratulerer så mye med datteren din. håper dere koser dere masse.
Nat27 Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Hei! Takk for tanken Har tenkt endel på deg også, hvordan du har det, om alt står bra til osv., så det er godt å høre at det går greit! Klart du er sliten, du har jo hatt mye på deg helt siden du ble gravid, og når du er alene er det jo liten hjelp/avlastning å få både mentalt og fysisk. Og en ting må jeg få si - jeg syns du har vært helt fantastisk flink som har kommet deg så bra gjennom alt!!! Du er virkelig en utrolig dame! Uansett hvor tøffe tak det kan bli for deg framover nå; "What doesn`t kill you only MAKES YOU STRONGER"!! Ellers gleder jeg meg stort til å følge etter deg inn i "tobarnsmamma" tilværelsen, men kjenner også (utrolig nok) litt på at jeg kommer til å savne og være gravid; kjenne på spark, nyte at jeg med god samvittighet kan ha litt ekstra fokus på meg selv, osv. Håper vi treffes inne på dinBaby etterhvert, selv om det mest sannsynlig blir mindre aktivitet der inne, så hadde det vært kos å følges videre også kose deg masse videre med de to prinsessene dine, så "prates" vi vel etterhvert ) Stor klem!
cadence Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Takk for tanken:) Kjempekoslig at du tar turen innom oss ventende:) Skjønner utrolig godt at du er sliten, det er ingen dans på roser å være alene med to barn- håper din eldste hjelper sin mor litt (er hun ikke omtrent like gammel som jenta mi på 10 år?). Jeg syns det var slitsomt å være alene med ei frøken, og er utrolig glad for at jeg har en trygg gubbe i hus denne gangen som stiller opp for eldstejenta og som gleder seg stort til sitt første biobarn:) Er selv i lykkerus idag etter UL 37+4, alt stod bra til med vesla i magen og jeg fikk roet ned en hel del nerver Bare 20 dager til termin nå, så samler opp fødestøv Kommer også til å savne sparkene, men kjenner at jeg er klar for å få tilbake bevegelsesfriheten som har vært dyyypt savnet den siste tiden. Klem fra meg:)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2010 Hei Nat27*Fødeklar* Tusen takk for varmende ord og omtanke fra deg:=) Ja jeg skal klare dette. Klart det blir tøft og sårt innimellom til tross for situasjonen, men jeg angrer ikke et sekund på at jeg beholdt lille Andrine. Jeg er glad for at jeg tok valget selv med å fullføre graviditeten og bli mamma til et barn til, selv om jeg blir alene. Jeg håper alt går bra for deg med fødsel. Hold ut, du har ikke lenge igjen. Også håper jeg vi prates inne på Dinbaby. Koslig å holde kontaken. Varme tanker tilbake til deg:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå