lykkelig-mamma:-) Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Fikk barnehageplass til barnet mitt i på 2.valget, men fikk beskjed av styrer på 1.valget at jeg fikk plass der alikevel, sa opp plassen på 2. valget å klar for 1. valget....probleme er at styrer i 1.valget har lovet meg noe hun ikke klarer holde...med andre ord jeg står uten barnehageplass...å imorgen skal jeg på jobb og har ingen som kan passe barnet mitt? og resten av uken? Hva gjør man i en slik situasjon? føler meg helt hjelpesløs å vil bare gråte....
ett til! Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 men dette må jo styrer i 1.valget ta seg av!det er jo direkte hennes feil at du nå sitter uten barnehageplass! ring henne og si rett ut at det er hennes feil og hva foreslår hun nå? jeg hadde kommet til å bli desperat sur om det hadde skjedd meg!
Løvinna30 Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 1. du må ringe bhg styrer og si du takket nei til barnehage-plass siden hun tilba deg plass i hennes barnehage. 2. ring kommunen, evt styrer i barnehage 2 og spør si sånn som det er. Kanskje de har plass til barnet ditt alikevel. 3. Om du overhode ikke får barnepass ol, fortell sjefen din som det er. Og du kan kanskje ta ulønna fri. Kjip situasjon. unner deg ikke det... Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå