Gå til innhold

Samsoving ,.................;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og babyen sover sammen store deler av natta;)

Er utrolig deilig. Har gjort dette med to andre barn også.

Babyen trives veldig godt med dette. Jeg får min gode søvn,)

Hva med dere andre????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du får bra søvn, så er det jo toppers for både deg og baby. Kroppskontakt er jo viktig. Her har vi aldri samsovet, prøvde litt i begynnelsen da jeg ammet, men han sov så urolig i løpet av natta, så da fikk ikke jeg sove:( Nå er han 4 mnd og virker som han trives best i egen seng. Har noen ganger tatt han inn til meg på morran, men han ligger så urolig, sådet funker ikke. Savner litt den kosen kan du si....

Skrevet

Vi samsover om morgnen og litt om natta om han våkner og vi ikke får roet han med engang (tenner og magevondt). Er jo koslig, og veldig enkelt.. :)

Men for oss passer det ikke med samsoving hele natta, det blir for varmt og trangt. Merker noen ganger at han sover bedre når jeg flytter han over i sin egen seng og.. :o Og samboeren min er alltid livredd for å rulle over han, så da sover ikke han så bra med lillemann i sengen. Men om morgnen er det bare kos.. :)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Vi samsov hele natta til han var 4 mnd. Etter det fikk han komme over i min seng når han fikk det første nattmåltidet, så sov vi sammen resten av natta. Når han var 10 mnd fikk han eget soverom, og nå sover vi bare sammen en times tid på morgenen.

Det var utrolig koselig å sove sammen de første 6 mnd, men etter det ble det så mye organisering i sengen fra hans side at det egentlig var mest slitsomt. Jeg sov ikke noe godt, og han våknet veldig lett. Men det er deilig å få morgenen sammen nå :-)

Skrevet

Vi sover også sammen, jeg har ingen problemer med god søvn selv om han ligger inntil. Han er straks 4 mnd.

Men har merket meg nå de siste ukene at han har blitt flinkere til å flytte seg etter meg i løpet av natten, og jeg flytter meg ubevisst videre for å gi ham plass. Så når vi våkner om morgenen er det slett ikke uvanlig at han ligger og breier seg over halve sengen mens pappaen og jeg deler resten ;o)

Tenker nok å ta i bruk sengen hans etterhvert, men foreløpig er det bare kos å ha ham der!

Skrevet

Samsov te hu var 2mnd,da fikk vi hu te og sove i sin egen seng.

Ellers samsover vi om morran.. Hu bestemmer seg for ikke sove videre i senga si fra kl 6-7 om morran da tar jeg hu med i senga vår og sover noen timer sammen der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...