Linnymor_87 Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Har testa ganske mye her nå....... Kanel (big time!!), bitter lemon, ananas, sex og jeg har hoppet rundt i stua som en sinnsyk kenguru....... men jeg sitter nå her og føler meg som en hvalross enda jeg........ og husarbeid funker heller ikke..... Baaaaah!! jeg er leeeei....... Skal lage en skikkelig tzatziki smekkfull av hvitløk etterpå og håpe på et nummer når samboer kommer hjem............ men funker ikke det, så gir jeg opp.... det var dagens utblåsning hehehe
carina86 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 jeg er på samme side. men jeg har "lest den ferdig" jeg har gitt opp. har prøvd alt jeg har kommet over på nett om kjærringråd. men nå gir jeg opp... mannen min maser prøv et nå da å det ånår det ikke funker hva med det... er 1dag på overtid idag, så har bestemt meg for at den bare får komme når den vil...
Linnymor_87 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2010 jeg gir opp om hvitløk ikke funker.. da er jeg tom for ideer, for jeg har ikkelyst til å gå så drastisk til verks som å bruke lakserolje.. det kan være risky har jeg hørt..... men mat, drikke, hopping og sex, det er greit å ha prøvd syns jeg.. bare såååååå skuffa hver gang det kjennes ut som noe skjer og så gir det seg... såå sykt skuffa skjønner du er lei, jeg er ikke på overtid enda engang.. har termin på mandag.. og så utålmodig og lei som jeg er nå, tør jeg ikke tenke på hvor mye du må føle det sånn engang... Men jeg har hørt om mange som har prøvd kjerringråd på kjerringråd som ikke har fungert.. og akkurat når de har gitt helt opp og tenkt at de kommer til å gå gravid for alltid, så har de plutselig vært i fødsel....! så kanskje det er akkurat det som må til: å gi opp alt....... Lykke til ihvertfall håper du slipper å gå så veldig mye lenger over tiden...
Kialin Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Jepp, var aktiv i går med husarbeid, kanelbolle spising (må bake fler i dag, så jeg har noen til barselbesøk), ananas spising og --eh forsøk på sex (endte med latterkrampe). Har ligget med svake rier hver natt i en uke, og jaggu ble de ikke sterkere og mer regelmessig i natt (ca hvert 20 min). Men hva hjelper det når de ikke fortsetter når jeg står opp? Kjente 3 rier etter at jeg stod opp, og de ble gradvis svakere. Siden har jeg bare hatt kynnere. Sukk!
Linnymor_87 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2010 kjenner til det der... alt sammen (til og med latterkrampe-sex.. hehe ) har hatt mange kvelder med skikkelig smerter nederst i magen og ryggen.. og jeg har vært sååå sikker at jeg har sendt melding til mora mi og bedt henne sitte klar.. har gått på do og forventet blødninger og alt... men neeeeeiii da....... ingenting... like skuffa hver gang.. tenk når det skjer på ordentlig da, jeg kommer jo ikke til å tro på at det er noe på gang.. kroppen min roper ulv hele tiden... skummelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå