cadence Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 På grunn av komplikasjoner under forrige fødsel, så fikk jeg en beroligende UL med leiekontroll/vekstestimering. Vesla i magen har det helt topp, hun suttet og smattet, hadde fine bevegelser og hjerte og lunger virket som de skulle. Hun er lita, estimert til 2500g (-17%), men legen som foretok UL antok at dette var helt vanlig for meg (forrige veide 2400g ved fødsel 36+6) å bære små barn siden jeg er lita selv. Det var ihvertfall ikke noe galt med vesla:) Hodet var ikke festet, men lite som tydet på at hun kom til å snu mer på seg, men rumpa hennes vaier fra høyre til venstre hehe. Morkaka har flyttet på seg, fra å ligge øverst til å ligge foran; noe jeg ikke har merket noe til siden jeg kjenner spark foran stadig vekk. Så hun er nok sterk, ei fremtidig hestejente;) Navlestrengen gjør en god jobb der inne, også godt å vite:) Legen satte meg opp på ny UL for å holde øye med vekten hennes, for å være 100% sikker:) Pappaen var med i dag, og han syntes det var såååå godt å kunne se veslejenta si igjen. Som han sa; det blir noe annet å kunne se med egne øyne at hun er der, sprell levende og frisk som en fisk, kontra å få oppdatering av meg. Så denne ultralyden gjorde godt for både far og mor:) Jeg satser på vaginal fødsel denne gangen, siden det virker til at alt ligger til rette for det- HURRA!!!! (Ønsker så inderlig å få tilbake kroppen min raskest mulig:) ) Hm, ble visst langt dette:)
Nat27 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Så fantastisk å få vite at alt står så bra til! Kjenner på gleden din, og sniker meg til å låne litt Lykke til videre )
Breathless Mahony Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Ååå så flott, ønsker dere lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå