gladmamma<3 Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Hva skal jeg gjøre?! Jeg er konstant sulten og er umettelig! Jeg kan jo ikke proppe i meg dagen lang! ..........Prøver å drikke masse vann for å dempe litt av hungeren, men det hjelper fint lite...jeg er bare 4+3 enda...Så det kan fort endre seg i at jeg mister all lyst på mat....men hjelpes...Noen som har råd eller svært mettende tips på lager?
paper Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Må le...jeg også er skrubbings hele tida! Bare i 6.uke, men spiser iett føler jeg:) Går endel i egg i alle varianter, pluss kalkunpølser og bacon. Laks og metter godt med MASSE salat og lettdressinger.. Tror ikke man legger på seg av slike sunne greier faktisk, dessuten inneholder det masse omega 3 etc... Har og alltid gulrøtter, blomkål og broccoli tilgjengelig. For mye frukt gjør meg oppblåst og inneholder masse sukker.. Du er ikke alene!
venter bolle nr 2 Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 hehe, samme her! hvis jeg ikke spiser blir jeg så sinnsykt kvalm.. har akkurat laget meg en god smoothie=) har drukket 3 store glass, og det metter pluss at det er kjempegodt! Ellers går det i knekkebrød med et godt lag gulost=) deilig og usunt.. hva spiser dere?!
missm78 Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Hei:) Hadde det sånn jeg også, fra ca uke 6. Måtte til og med opp om natta for å spise! Har aldri vært så sulten før i mitt liv tror jeg. Var mye kvalm også, så det gikk mye på brødskiver med smør og banan, det eneste som var godt. Nå har heldigvis både den værste sulten og kvalmen gitt seg, er i dag 11+6. Så for meg at jeg hadde blitt ganske så rund, hvis det hadde fortsatt hele svangerskapet
julebaby<3 Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Å,så deilig å se at jeg ikke er alene! Jeg er så sulten! er 7+1 og var sulten hele forrige uke også! Det går for det meste i mat. Jeg er så sulten på godterier osv, men middag og brødskiver. Jeg prøver å spise lite, men ofte. Og det ser ut til å funke! Synes middag og varm mat er best. Spiller ingen roll hva det er
gladmamma<3 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg spiser lite og ofte heletiden.... Men kunne spist ofte å MYE! Det er jo ikke akkurat slik at "doodles`n" min er sulten! hehehe... Jeg har til og med vært å kjøpt meg måltidserstattere som jeg tar i tillegg til vanlig mat for å mette meg. Går jeg for lenge sulten, blir jeg kvalm! Har vært oppe om natta og spist cherry tomater jeg hehehehehe.... Middag er himmelsk! Hehehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå