Gå til innhold

Uke11, avtagende symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er inne i min 11uke, 10+2 idag.

Har ikke hatt så mye symptomer å skryte av hittil heller, men de jeg har hatt kjenner jeg lite til om dagen.

Vært på ul i Uke 6 og i uke 10 sist uke og så et hjerte slå og alt så bra ut. Har de siste ukene vært kvalm om morgenen og ellers hvis jeg har blitt veldig sulten. Men nå kjenner jeg lite til dette.

Brystene har også blitt mye mindre ømme, idag er de egentlig ikke ømme i det hele tatt..

Har kjent murringer slik av og til innimellom, mne ikke kjent spes til dette siste uka heller. Men, derimot litt strekninger smååå ubehag i livmor, eggstokk området kjenner jeg titt og ofte da. Kjent det så å si hver dag siden Uke 6 eller noe.. så kan vel ikke være annet enn at livmoren strekker seg og vokser..

Noen andre som har lite symptomer rundt denne tiden?

Skal på ny ul neste fredag, ørste gangen samboeren min skal være med , 12 ukers ul. Men er så redd or det ikke lenger skal være liv :(

Dumt å bekymre seg og tro slik uten grunn. Ingen smerter, ikkeno blød.

Kun økt normal utlod som jeg har hatt siden uke 5-6.

Håper alt er bra der inne, og at brystene snart blir vonde igjen :P

Huff :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig at symptomene avtar når man nærmer seg 2.trimester. Jeg var også på ul i uke 10 og alt så bra ut. Gynekologen sa det var mindre enn 1% sjanse for SA/MA så det gjelder jo deg også :) Lille spiren din har det nok kjempe fint skal du se :)

Skrevet

Jeg mistet også de fleste symptomer i uke 10. Kvalmen ble borte i uke 8 (ul uke 9 viste at alt var bra), deretter ble nesten alt borte i uke 10. Var på ul igår, og knerten var stor og fin - veldig rolig da - lå og sov, men hjerte slo som bare det!!

Det var forferdelig å gå å lure den uka, men det er helt normalt at sympt avtar! Masse lykke til!

Skrevet

Det skjedde meg da jeg var 10+ også, ble kjempe engstelig, "savnet" nesten kvalmen og å ikke kunne ligge på magen pga vonde pupper. Så kom det litt tilbake igjen i uke 12, også var det borte igjen. Tror det er normalt ja :) Er ivertfall veldig gravid enda,er 21+3 nå og lillegutt sparker og er i farten :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...