LilleFru Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Igår hadde skikkelig stikninger og egentlig ganske vondt i venstre side, der som eggstokk/ -leder sitter. Betyr det at EL var igår? Jeg trodde den var forrige uke, men er ikke sikker, da jeg ikke har EL-test eller skikkelige EL-symptomer...
snuppo Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 det hadde jeg også man og tirs..men har ikke noe slim...gudene må vite hehe,har du testa med eggløsningstest nå da?
LilleFru Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2010 ingen test jeg driver ikke med sånt serru... enda (!) men har noe som kan ligne en festeblødning idag og igår, og er ekstremt trøtt og faktisk litt kvalm. enten blir jeg dårlig, ellers er jeg nok.... GRAVID gjett hva jeg håper hehe...
trippeltopp Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 jeg hadde også det en dag, lenge etter beregnet el... (en uke før ikm). Har aldri hatt det før, og stusset igrunnen litt på hva det kunne være...
snuppo Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 har dere slim da...for å være helt direkte hehe.
trippeltopp Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Heh...bare vær direkte Jeg har ikke hatt noe slim ihvertfall...
snuppo Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 okey, ikke jeg heller, brukte clearblue digital eggløsningstest..men slutta på den, ble så dyr åsså ble den aldri positiv....så enten hadde jeg eggløsning før jeg begynte, eller etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå