Gå til innhold

hvordan gjør dere i forhold til å gi mme om natten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

mamsen skal på jentekveld lørdag, gleeeedes!!!!:D men da må lillesnuppisen min få en flaske med mme når han våkner en gang iløpet av natten, han er såpass aktiv at hs mener han fortsatt trenger et nattmåltid...

Noen som har noen gode tips om hva som går an å tilberede og gjøre klart på forhånd??? Han er IKKE særlig tålmodig på nattestid, så bør gå fortest mulig...;))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleide å måle opp mme-pulver i tåteflasken, og ha en termos med lunkent vann stående ved siden av. Pleide å lage det littegrann varmere enn 40 grader, for hvis ikke termosen er supergod, blir det litt kaldere i løpet av natten.

Det gikk superfort, og lillegutt rakk nesten ikke å bli fornærmet. Nesten. :o)

Skrevet

Jeg har fyllt opp littegranne kokt vann på flaska- som kjøles ned ila natta. Har så kokt vann på termos. Når barnet våkner tømmer jeg resterende vann fra termosen og ferdig oppmålt pulver i flaska. Rister- og så er det klart til å drikkes:)

Skrevet

Vi har soverom og kjøkken i samme etasje så her tar vi å måler opp vannet på flaske og setter det ved siden av mme pulvret. Når snuppa skal ha så putter jeg flaska i microen, varmer til riktig temperatur , tilsetter pulvret, rister og mater. Tar 30sek max.

Skrevet

...eller bare kjøpe en kartong ferdigblandet NAN.. den heller du oppi tåteflasken og setter 30 sek. i micro. Den er litt dyrere, men jeg har noen i i skuffen. ammer til vanlig, bare en sjelden gang han får NAN så da er det absolutt lettest!

Skrevet

Har da også pulvermengden ferdig oppmålt i egen beholder slik at det er bare å fylle på flaska.

Kos deg med "fri" kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...