Gå til innhold

Inn i 11pp

andreita med 2 prinsesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM den 7 og tanta kom den 11, kanskje pga SA forrige màned,inn i 11 pp na, men kan ikke si at motet er pa topp, vet at her er det mange slitere og jeg beundrer dere alle for deres pagangsmot, sta pa jenter

Vel det er bare til og prove igjen ikke sant?

Da blir min neste ikm den 6 november, men tror ikke det blir noen spire denne pp for mannen skal opereres akkurat rundt el

Ha en fin dag jenter

Pa oyen her regner det som bare det og masse vind, inne dag idag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, kjenner den følelsen av mismot og med min flaks går jeg nok over i 11 pp jeg og i løpet av uka....

Hvor lang syklus har du hvis du venter ikm den 6 nov??

Har du foressten vært til gyn og bedd om hjelp?? anbefaler deg å gjøre det. jeg har vært og skal begynne på pergo fra neste syklus, gyn mente at eggløsninga kanskje trengte en ekstra dytt:-))

Lykke til:-))

Skrevet

Hei

Når man har bestemt seg for å få barn, vil man gjerne har det NÅ.

Ikke alle klarer det med en gang.

Når månedene begynner å bli mange, blir man sliten, og motet skranker.

Opp som en bjørn, og ned som en skinnfell.

Det er kanskje bra at neste PP er umulig. Alle trenger en pause inni mellom. Alle trenger å få energien tilbake igjen.

Men husk en ting, for hver måned som går, er du en måned nærmere målet.

Lykke til videre

Skrevet

Hei

Vet også hvordan det føles, regner med jeg også går inn i min 11pp fra neste uke av, har hatt en MA siden vi startet og vi har ikke barn fra før av. Neste pp blir automatisk fri måned for oss siden han er på havet og kommer ikke tilbake før om 4 uker.

Merker det sliter ja, og humør, troen og motivasjonen får sine knekker oftere og oftere kjenner jeg, men vi har så lyst så jeg håper virkelig at det vil klaffe snart.

Lykke til videre alle sammen!!

Skrevet

Takk for svar og oppmuntring jenter

Jeg har syklus på 26 dager, og ja har vært til gyn og vi skulle til utredning og da testet jeg posetivt, gikk til en annen gynokolog da jeg hadde SA og hun sa at vi ikke skulle uroe oss,(jeg var litt urolig pga alderen nå da)et år er helt normalt

Men det er sant, når vi først har bestemt oss så vil vi helt ha blitt gravid i går

Jeg jobber sesong her nede og ville gjerne prøve og planlegge graviditeten litt med hensyn til jobb, ellers kan vi risikere og stå uten lønn i en hel sesong, men det får heller stå, barna kommer når de vil gjør de ikke det??

Vel lillemy, vi er like langt, har du barn fra før, eller er det første?

Vi har en jente som fyller 5 i januar som lengter sterkt etter en lille søster eller lille bror og det er ikke lett å forklare at dette kan ta tid

Vel ha en fin dag jenter

Jeg har 4 dager igjen så er jeg ferdig på jobb, begynner vel ikke igjen før i april til neste år, skal bli litt godt også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...