yummi with the tummy Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Sluttet med p-ring på fredag og i dag kom TR. Tror dere det er "ekte" mens eller kun mens som kommer av p-ringen. Æsj er dårlig på å forklare, håper dere skjønner hva jeg mener. Kan jeg gå ut i fra at syklusen min begynner nå eller kun etterdønninger fra p-ring?
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 All mens er da ekte? Altså, om man ikke bruker prevensjon får man mens som følge av at egget ikke har festet seg og at "lageret" med blod i slimhinna tømmes. Det samme skjer jo når du slutter på prev, egget har ikke festet seg, kroppen vet jo ikke at det aldri var ett egg der ;-) Så derfor er jo den mensen like ekte som annen mens. Men du har jo ikke hatt EL enda, om det var slik du tenkte? Du får EL ca 14 dager etter mensens første dag, og dermed er du jo i gjenge igjen fra og med i dag.
yummi with the tummy Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2010 Godt at noen forstår hva jeg egentlig mente. Så da kan jeg begynne å regne syklus fra og med i dag:)
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Yapp. De fleste går rett inn i normal syklus, men noen kan ha kluss først, så det er mulig at det går lengre, enn kortere enn normalt før du får EL/mens igjen. Greit å være obs på. Men EL skal i utgangspunktet komme om ca 14 dager da. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå