carina86 Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 ja som dere sikkert skjønner så er jeg på "overtid" nå. terminen min var igår 11.10. å var sååå mentalt forberedt at jeg ikke skulle gå over. dett er er min andre (med førstemann startet alt termin dagen å han kom 00.15.dagen etter) har hatt blødninger og falske rier i to uker så trodde denne skulle komme før termin... men nei... var så ikke forberedt på dette. nå får vi se da hvor mye over man må gå...
Sannellerslik? Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 uff så kjedli...:S Får håpe d skjer noe snart da! Skal du på overtidskontroll da eller noe snart? Sann att de kan tøye deg eller sette akupunktur? Jeg har 8 dager igjen og er gaaanske lei..... ser for meg att om 9 dager er det jeg som skriver att jeg er 1 dag på overtid.......;P Krysser fingrene for att d skjer noe snart!! :-))
Puppen og lillemor Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 hei carina86.. jeg hadde også termin i går, og sitter her nå og er så sinnsykt lite klar for å måtte vente opp mot to uker på at det skal skje noe.. selv om det er min første, og jeg egentlig burde være forberedt på litt "overtid" men jeg krysser fingrene for oss begge, og håper vi snart er godt i gang med fødsel begge to
Seriøst Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Håper det skjer noe hos deg snart, og hos meg også Jeg er 3 dager over i dag, og jeg har ingen tro på at denne krabaten kommer ut frivillig...
Puppen og lillemor Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 huff huff.. jeg håper så sinnsykt jeg slipper å bli satt igang.. har hørt at fødselen da ofte blir veldig mye mer intens (men samtidig kjappere..) Men jeg vil liksom gjerne at det skal starte litt rolig, og at jeg skal få god tid til å slappe av hjemme og venne meg til smertene men det blir vel som det blir.. Og jeg er bare en dag etter termin - all ære til dere som har ventet mye lenger!! Men snart har vi babyen vår i armene alle sammen.. vi ser i hvert fall lyset i enden av tunnelen Lykke til alle sammen!!! (eller burde jeg si førstemann.. hehe)
carina86 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2010 hehe førstemann ja... skulle meldt meg på den konkuransen, men mini er så rolig i magen nå så tror ikke det skjer noe den første tiden.. buhu... forige fødsel tol litt over 6 timer, andre pleier å gå raskere og hvis den går enda raskere med igangsetting så kan vi jo snakke om en times tid, hehe. men men, huff... lykke til til dere andre som også må vente på at barna skal bestemme seg for å dukke opp....
Seriøst Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg vil heller ikke bli satt i gang!! Er livredd for det også, nett som jeg er livredd vanlig fødsel og keisersnitt Dette blir min tredje fødsel og den jeg absolutt gruer meg mest til, kan ikke huske at jeg var så pinglete før jeg skulle ha de to andre!! Og jeg hater tanken på at ungen bare blir større og større inni der. Er han ikke kommet til neste tirsdag, blir det igangsetting på meg :/
gullis og snuppis Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 Kjenner meg så godt igjen. Er nå seks dager på overtid og holder på å bli gal. Førstemann kom før termin så jeg var virkelig heller ikke forberedt på dette! Ikke så lett å trøste seg med at "det uansett ikke er lenge igjen nå" (som alle rundt meg sier). Og jeg håper også det skal starte av seg selv så jeg slipper å bli igangsatt. Har prøvd alle kjerringråd uten hell, og prøver nå så godt jeg kan å slappe av og stole på at kroppen ordner dette, men det er enklere sagt enn gjort... Ønsker alle overtidsdamer lykke til og krysser fingrene for at det snart skjer noe hos oss alle :-)
carina86 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2010 ja lykke til til alle dere andre som er på overtid, skjedde ikke noe igår heller, så er på 2ndre dagen på overtid.. blæææ
Christine209 Skrevet 13. oktober 2010 #10 Skrevet 13. oktober 2010 JEg har termin i morgen, og er livredd for å måtte gå i 2 uker til. Pga større unge og jeg har hrøt det er større fare for komplikasjoner:/ Synes 2 uker virker osm en hel evighet nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå