Gå til innhold

Våknet med kraftig brun blødning

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja. Dette svangerskapet er helt likt som det jeg hadde med første mann. jeg blødde mye brunt i svangerskapet med henne. I dag våknet jeg med en kraftig brunblødning. Så nå skal jeg til haugesund på UL igjen for å se om det er liv.

Kryss fingene for meg. Håper det er liv :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, vannvittig kjipt med disse blødningene.. Vil bare si lykke til - har good tro på at alt er i orden med spiren din! Er nok ikke noe alvorlig galt, er mange med disse blødningene! Lykke til på UL !

Skrevet

de hadikke kapasitt til å ta i mot meg i dag alikevell. Så nå må jeg vente til i morgen kl.09. Jeg blør fortsatt brunt. Føler på meg at noe er galt selv om jeg opplevde dette med første mann. :(

Skrevet

Huff da... Trasig at du må vente, det er lange timer!

Håper det beste for deg!

Lykke til!!!

Skrevet

Huff! Saa skummelt! Hadde samme problemet naa i helga og ble vettskremt! Men var paa sjekk i dag, og alt saa fint ut. Haaper du faar samme beskjeden!!! Lykke til!!!!

(Kanskje best aa holde seg i ro i mens, det hjelper paa aa bremse bloedningene litt.)

Skrevet

HVORDAN SÅG DIN BLØDNING UT OG HVOR LENGE HOLDT DEN PÅ??

Skrevet

Lykke til i dag! Jeg har blødd masse dette svangerskapet, og alt er bra. Den ene dagen blødde jeg ganske mye, som første dag av mensen, og det varte hele dagen. Likevel gikk det bra.

Og flere ganger har jeg følt at noe er galt og vært sikker på at jeg mister. Er bare 8+2, men har allerede vært på tre ultralyder fordi det har vært så mye.

Skjønner frykten din, men jeg vil bare oppmuntre deg med at følelsene ikke nødvendigvis må stemme, og at siden det samme skjedde med nummer en, så er sjansen stor for at det står bra til der inne.

Skrevet

Bloedningene jeg hadde varte i et par dager. Det var ikke friskt blod, men mer utflod med blod i, saa det kunne minne om utvannet blod, som soet som blir paa en tallerken etter raatt kjoett, eller en veldig lite stekt biff. (merkelig beskrivelse, men det var akkurat saann.) Jeg holdt meg helt i ro og det stoppa opp (i tillegg til at jeg fikk beskjed om aa bruke progesteron stikk piller, men det er ikke vanlig. Jobber paa en klinikk for kunstig befruktning, saa der er de veldig til aa bruke saant.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...