tesscats Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Idag er det 28 dgr siden første dag i siste mens. normalt sett går jeg 26 dgr, kan variere fra 26-28. Denne gangen har alt vært veldig rart forrig tirsdag altså den 05/ 10 følte jeg meg småsyk/slapp og orket ikke noe, 2 dgr senere altså torsdag 07/10 l\kom mens smertene, har hatt mens smerter og kjempevondt i eggstokkene mine i 5 dgr nå, kommer og går varierer fra høyre eggstokk til venstre. innimellom får jeg skikkelig menssmerter men har gått med det i 5 dgr altså 1 uke før forventet mens noe som aldrig vanligvis har skjedd. Normalt sett har jeg fått smerter dagen før evt dagen den kommer. Puppene mine er jo klart litt større og mer ømme men det er uansett normalt før mens, litt uttafor og småkvalm innimellom. Noen som har hatt lignende før? er så spent da jeg veldig gjerne håper på at dette blir positivt. Har gått så langt at jeg har følt jeg aldrig kan få barn pga jeg aldrig har vært gravid og heller ikke uforsiktig! Vil gjerne høre fra dere om noen kan komme med svar:) Tusentakk alle sammen
mammas skatter <3 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 kjenner ikke til dette. veit bare at e fikk murringa da e va gravid sist og va trøtt noene dager etter EL. d går ann å ta en test å se. løp å kjøp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå