Sannellerslik? Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Syteinnlegg! Har aaaaldri vært så mye på do en natt før som jeg var i natt!! Måtte på do å tisse kl 22, 23, 24, 01, 02 ---> 04 (hoho! slapp å gå kl 3!), 05 og 06!!! Og det var t.o.m myyye som kom hver gang! Merkeli! Jeg hadde jo ikke drukket så mye før jeg la meg heller... jeg var skikkeli trøtt i natt også, men våknet hver time fordi jeg holdt på å pisse meg ut!! Og nå er jeg dødstrøtt! Snuppa mi våknet i 7-tiden, så ble ikke mye søvn på meg i natt gitt!! Kjenner jeg har en skikkeli dårlig dag i dag!! :S Baaaaah...... dagens syteinnlegg! ;-D
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Slenger meg på her, så jeg kan syte litt med deg hehe... Trodde faktisk jeg hadde rier i natt, men det var bare magen som kranglet med meg fordi jeg hadde stappet i meg mengder med vafler. :/ Så jeg var "sånn" på do i natt. Sovet bittelitt, og våknet med monsterhalsbrann. Så kjekt oppå herpesutbrudd (*banner*) OG hemoroider som plutselig kom sånn samtidig idet jeg entret uke 38. Sykt trøtt jeg og, så nå som guttungen er på skolen skal jeg jaggu gå og legge meg igjen. Dagene for tida starter med mye 6-års-trass-krangling også, så jeg blir jo ikke mindre muggen av det. Fikk blant annet kastet en sokk i ansiktet istad fordi jeg nekta å ta den på ham og sa han skulle gjøre det selv. Flott start på dagen. Takk for dét.
mamsen & guttaboys Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 joiner inn her..... men det er vel ikke meg det har stått på som værst til i natt.. våktnet hall 12 i går kveld av at junior på 2 1/2 fikk farrang.... kastet opp i hele natt. å når vi skulle vekke største mor som skulle på skolen, så hadde hun 39 i feber. så her er det sykdom i hus..... 5 dager igjen til termin, så dette passer VELDIG dårlig......Men mannen er hjemme i dag da, så jeg får kanskje sovet litt i løpet av dagen, må jo ligge litt til lading, da en ikke vet hva dagen og natten bringer...
Sannellerslik? Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2010 uff uff.... en liten "trøst" å høre att d ikke bare er meg som har en dårlig dag.... Jeg skal legge meg ned på når mannen kommer hjem vertfall! Gleder meg til i morgen, for da skal lille snuppa i barnehagen og mannen på jobb.. er sååå deili å få vær hjemme alene når man går slik som dette her! Så idag skal jeg vaske fra meg og gjør det jeg må, sann att jeg kan bruke dagen i morgen på avslapning og ting som jeg har lyst å gjøre! ;-))) Så jeg får bare se frem til i morgen!! ;D Håper dere også får slappet av, og att dagen blir noenlunde ok;)
ellaaa Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 helt enig! en DRITT NATT ! ( oppe 5 ganger for å tisse, vondt i ryggen og bekkenet, et h****** å vende seg og komme opp av sengen.. det jeg sov imellom kan ikke kalles sövn engang.. så begynte mensverk i ryggen som kom og gikk i noen timer..opp kl 8, fölte meg som overkjört av bussen! skal pröve å hvile et par timer mens ungen er i barnhagen og mannen på jobb.. Uff..og det verste er at det er slik hver natt og har värt det i flere uker..helt utslitt!
Sannellerslik? Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2010 ja det er forferdli travelt..... å så blir jeg så sur når folk sier att "du må nyte den siste tiden før ongen kommer, og prøve å slappe av litt!" Det er jo heeelt umulig når man sover dårlig natten og er sliten og uopplagt dagen! med en turbo 2åring! Sist hadde jeg det på samme måten, og da ble jeg uthvilt og opplagt først når ongen kom ut! Da fikk jeg endelig sove skikkeli igjen om natten! Derfor blir jeg så sur når folk sier sånt!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Enig hehe. Guri malla som jeg gleder meg til babyskrik og nattevåk og amming - det blir jo faktisk paradis i forhold! (Faktisk!) Amming for meg er jo som dét sovemiddelet også, og det skal bli så fantastisk å kunne sovne fort, uten å måtte ligge og glane i timesvis først. *gleder seg!!!*
Sannellerslik? Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2010 ja for meg også! Jeg ble kjempetrøtt hver gang jeg ammet sist:-) Gleder meg jeg også!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå