Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver ettermiddag kveld kommer ryggsmertene, de starter under skuldrene og spesielt da på høyre side. OG sprer seg til venstre side i løpet av kvelden og ned i rumpen. Dette verker hele natten og gir seg utover neste dag, før det er på'an igjen:(:(

Hva kommer dette av??

Er 100% sykmeldt nå, for jobben på småbarnsavdeling ble for tung nå når jeg er 33 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det kommer av at du er gravid, og at det begynner å bli ganske tungt for kroppen din å bære den ekstra vekten etterhvert? :P

Ikke meningen å erte nå asså (hihi) :)

Det hele er sikkert bare muskelspenninger, få din kjære (eller noen andre) til å massere deg litt og se om det hjelper? Hvis det blir for gale kan du gjerne få en henvisning av jordmor/lege til fysioterapeut. Det løsner opp både her og der for min del :)

Skrevet

Hei!

Har akkuat samme smertene som du beskiver. Det er skikkelifg ubehagelig, akkurat som om det svir/brenner i ryggen. Jeg spurte fysioterapeut i dag og hun sa det er trigger punkter i ryggen på siden som man kan trykke på. Da slipper smerten taket. Trigger punktet sitter på høyre side, under armen... Du merker det når du treffer punktet. Det hjelper:-) Jeg synes også det hjelper å sitte i saccosekk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...