mariabee Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 hver ettermiddag kveld kommer ryggsmertene, de starter under skuldrene og spesielt da på høyre side. OG sprer seg til venstre side i løpet av kvelden og ned i rumpen. Dette verker hele natten og gir seg utover neste dag, før det er på'an igjen:( Hva kommer dette av?? Er 100% sykmeldt nå, for jobben på småbarnsavdeling ble for tung nå når jeg er 33 uker på vei.
Nat27 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Kanskje det kommer av at du er gravid, og at det begynner å bli ganske tungt for kroppen din å bære den ekstra vekten etterhvert? Ikke meningen å erte nå asså (hihi) Det hele er sikkert bare muskelspenninger, få din kjære (eller noen andre) til å massere deg litt og se om det hjelper? Hvis det blir for gale kan du gjerne få en henvisning av jordmor/lege til fysioterapeut. Det løsner opp både her og der for min del
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Hei! Har akkuat samme smertene som du beskiver. Det er skikkelifg ubehagelig, akkurat som om det svir/brenner i ryggen. Jeg spurte fysioterapeut i dag og hun sa det er trigger punkter i ryggen på siden som man kan trykke på. Da slipper smerten taket. Trigger punktet sitter på høyre side, under armen... Du merker det når du treffer punktet. Det hjelper:-) Jeg synes også det hjelper å sitte i saccosekk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå