Tre små troll :) Skrevet 11. oktober 2010 #1 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg hadde en spontanabort for 5 dager siden. Det begynte så vidt å blø en uke tidligere, men så ingenting, før det kom voldsomt på onsdag. Jeg var på sykehuset og fikk konstantert av gynekologen at fosteret var dødt, og at det antagelig døde uken før. Kroppen hadde allerede kvittet seg med det meste, men jeg fikk noen piller som skulle hjelpe til med resten. Nå har jeg sluttet å blø. Jeg er svært utålmodig etter å prøve igjen, og gynekologen mente det ikke var noen grunn til å vente. Siden jeg ikke aner når jeg skal ha eggløsning begynte jeg med eggløsningstest i dag. Og den viser LH stigning allerede! Kan det være riktig - 5 dager etter en SA? Jeg ble jo kjempe glad og slo til med en gang, men en del av meg er usikker på om det kanskje ikke stemmer at jeg skal ha eggløsning allerede. Jeg lurer på om det kanskje kan være ettervirkninger av graviditeten eller aborten som slår ut på testen. Hva trror dere? Jeg prøver liksom å forberede meg så jeg ikke skal bli for skuffet hvis det ikke blir noen baby med en gang. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142426935-eggl%C3%B8sning-en-uke-etter-spontanabort-kan-det-stemme/
me5 Skrevet 26. oktober 2010 #2 Del Skrevet 26. oktober 2010 Heisann.... Utolmodig her også...;-) men det er vel en bra ting at vi ser lyst på det å komme igang igjen.... Jeg hadde også en MA for en uke siden..... og jeg tok en gravidtest den er positiv og en El test om også smiler kjempe fint... men gyn sa til meg at testene ville væere positive en god stund etter på så 14 dager måtte jeg iallefall regne... og etter som jeg forstår reagerer EL tester positivt om man er gravid også!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142426935-eggl%C3%B8sning-en-uke-etter-spontanabort-kan-det-stemme/#findComment-142481729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå