Gå til innhold

Noen som ser graviditet på meg? Kan evt se tilbake.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei SecretFlower, Det var litt vanskelig å se når du blir gravid, men jeg får opp noe rundt september neste år som jeg er litt usikker på om er fødsel eller graviditet, jeg vil gjerne vente litt og så se på deg en gang til om du vil?

Bortsett fra dette så fikk jeg opp en feiring, en sosial begivenhet, fest eller lignende? Som skjer nå i nærmeste fremtid, kjenner du deg igjen i noe slikt? Får også opp fremgang og gode nyheter ang jobb/skole, at du snart får gode nyheter som du ønsker å feire! :)

Ser på deg om litt igjen i kveld :)

Hvis du vil se tilbake så lurer jeg på det samme som deg :) Takk på forhånd, 230982.

Takk for svar:)

Du må gjerne ta en titt igjen senere ja:)

Stemmer godt med sosiale begivenheter, En del feiringer fremover:)

Stemmer ang jobb osv og, nylig fått ny jobb!

Skal vi se, lurer på om det blir graviditet på deg over nyttår. Om du virkelig ønsker det, så tror jeg du kan bli gravid i januar. Men er det noen usikkerheter/ uenigheter ang dette?

Tror det er noe nytt ang hus/ bolig. Vet ikke om det gjelder oppussing eller huskjøp. men tror det er noe på gang der:)

Alt ligger til rette for at den lille som skal komme neste år. Tror det blir fantastisk for dere alle, og at det kanskje kommer som et sjokk på noen av dine nærmeste.

Tror det er 3-4 barn totalt på deg, men syns det var litt vanskelig å se om du allerede har noen eller ikke. 2 jenter og 1(evt2) gutter

Takk skal du ha, skal få sett på deg senere i kveld eller evt i morgen, kanskje jeg venter til i morgen for å se om det blir klarere da :)

Så skal du få tilbakemelding på det du ser:

Rundt uenighet så er det vel det at jeg er klar men kjæresten har sagt han vil vente til sommeren, men dette er ikke noe vi krangler om eller noe, men vi hopper av i svingen og er litt uforsiktige så jeg håper på at det skjer før den tid :P Ang. bolig skjer det ikke noe regner jeg med, kjøpte for en god del måneder siden og regner med vi blir her noen år nå :) Alt er ganske tilrettelagt for en liten en ja, kanskje bortsett fra jobbsituasjonen min, håper jeg får noe fast før en evt graviditet. Oi det var mange barn du så, jeg ønsker meg 3, men kjæresten ønsker seg 2, hehe. Vi har ingen fra før :) Blir spennende å se om du får rett! Tusen takk skal du ha :)

Annonse

Hei secretflower, bare dytter så du ser at Monica har svart, samtidig som jeg ville si at jeg ikke har fått opp noe mer rundt deg enda, så tror jeg rett og slett bare må vente en stund og så evt prøve igjen en annen gang. Men ønsker deg masse lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...