Gå til innhold

tyren jente, zazzy og andre... (kan se tilbake)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Olea, her så jeg mye positivt!! :) Gravid tror jeg blir snart, nov/des kanskje, om ikke oktober allerede, i nærmeste fremtid iallefall! Er ei jente jeg får opp, men tett etter ser jeg en gutt også. Er litt usikker på frieri, men ser mye kjærlighet her mellom dere, mye lykke :)

Lykke til!

Hvis du vil se tilbake, når blir jeg gravid og kjønn? Og hvis du får opp noe annet på nærmeste fremtid :) takk.230982

hei :) fikk også opp graviditet snart, men i nov/des.

kom frem gutt, får opp tallet 3, så 3 barn :)

frieriet kommer, men ikke ennå..

lykke til med alt :)

se gjerne tilbake på samme spm.

f.210488

unskyld såå mye for at dette svaret kommer ALT for sent! Men dagene har virkelig løpt fra meg kan du si.,, Men her kommer det

Zazzy; Tusen takk for at du tok deg tid. Jeg håper du har rett! Jeg skal begynne på Hormoner i fleng nå i disse tider, mulig jeg må vente til November... Så tiden kan jo stemme da, om hormonene hjelper meg.

Over til deg:

Jeg føler graviditet på deg. Men ikke riktig enda... Kanskje i Mars/April en gang.. På våren, akkuratt når solen begynner og ta godt tak om du skjønner.. Påsken er en fruktbar periode. Trur dere får et kjærlighetsbarn på hytte tur. Ser for meg dere på typpisk Norsk påskeferie. Sol, appelsin, kakkao, kvikklunch, ullgenser og peiskos :)

En jente på deg.

Føler forrandring i situasjonen for deg. Positivitet, skifte av jobb? Mye nytt som skjer med det nye året!!!

Lykke til

**Olea**

Annonse

tyrenjente.

Takk til deg også, og beklager sen tilbakemelding.

Håper du har rett mht graviditet du også!!!

Takk for lykke ønskninger

Over til deg:

Føler ikke graviditet på deg just nu heller. Men Februar kommer som en sterk mnd. 2 barn. Først en jente, så en gutt.....

Lykke til du også :)

hei

får opp at du er gravid til nyttår jeg.... ;) ser ei jente, tror også du får ei jente til et par år senere.

frieri tror jeg ikke det kommer enda. Men du blir veldig lykkelig i din familie. <:)

kan du se på meg tilbake?

jeg lurer på når jeg blir gravid, evt kjønn, og hvor mange barn tilsammen

født 031183

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...