Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg "lider" av vogngalskap og jeg har sendt mange vogner i posten:-) Har gått kjempebra med alle sammen! Om en bestiller fra firma så blir de jo sendt i posten da og! Jeg har aldri fått vogn tilsendt i trekasse fra f.eks babyjungle! Hehe. Men selvfølgelig kan ting skje i posten. Ikke alltid de er noe snille med pakkene.. Når jeg har sendt så har jeg vært på møbelbutikker å henta meg masse bobleplast. Å kjøpe bobleplast på posten er dyrt. Hjula har jeg bestandig tatt av og utsatte områder har jeg polstra godt.

Hvis noe skulle gå galt i posten og det skal søkes om erstatning så er det krevd at innpakningen skal være bra. Er ikke vogna forsvarlig pakka så får en heller ikke erstatning..

Ta av kalesje, bumper og hjul :) Om du får tak i bobleplast er det lurt, ellers har jeg også fått tilsendt vogner i pappesker og blitt tipset om å forhøre meg på møbel og "koffert"butikker for å få store nok esker :) Dette fikser du :) Jeg har også sendt noen vogner oppgjennom. ;) Ellers er et annet tips å forhøre seg med buss, om det går "direkte"....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...