vimsa;) Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 vi prøver første måneden nå, så ikke veldig oversikt over syklusen.. men trodde den var på 28 til 31 dager. begynte å teste meg med eggløsningstest dag 9 etter første dag av mensen.. men ikke utslag før dag 17.. ikke utslag dag 18 men utslag dag 19 igjen.. Har derfor begynt å tenke litt på hva dette kan komme av.. sein eggløsning som ombestemte seg underveis? feil på testen den 19? gravid? .. hormonkluss? har også fundert litt over om jeg har litt kluss på syklusen, for en så sen eggløsnin gir vel litt kort lutealfase? er dette i såfall noe som kan endre seg med alderen? har en datter på 3 år, og lyktes på første på å prøve å unnfange henne:) men blir litt redd for at hvis vi skal lykkes nå er det større sjangse for abort pga sen eggløsning/hormon kluss? noen som har greie på dette? eller er jeg kanskje bare litt overstressa? kan nevnes at jeg har hatt innmarri vonde menssmerter etter jeg fødte..mye sterkere enn før fødsel av en eller annen grunn. håper på svar
Tuddeli Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Hei! Jeg er overhodet ingen ekspert på området. Men, vil tipse deg om http://www.pernille.info/faq_egglosningstest.htm står mye nyttig info på disse sidene blandt annet om EL-tester. Tror ikke du trenger å bekymre deg for kort lutealfase foreløpig. Det er tiden fra mens til EL som varierer, ikke tiden fra EL til neste mens. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå