juni-august-mai gull:):):) Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Prøver og finne i butikker,men de fleste har hetter eller dongeri..kunne tenk meg sparkenbukser eller myke velur bukser til han,han er kun 4.5 mnd,men bruker str 74 ergo det er mye hette gensere og dongeri noe som jeg synst blir ubehageligt på han...
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg syns Name it er flinke på "myke plagg". Velour og sånt. Selv i størrelse 74. http://nameit.bestsellershop.com/NO/newborn/underdeler/10/185555
mammas skatter <3 Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 her har d gått på name it, kapphal og h&m.
2010 Mammaen Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Ja, name it har fine bukser i velur og ull som er myke. Det samme gjelder Reflex. Jeg har også kjøpt en fantastisk deilig og myk ullsparkebukse(mulig det var kashmir) i str 74 på Benetton nå nylig. Der hadde de et par-tre å velge mellom tror jeg. Liker selv veldig godt de myke dongeribuksene med strikk i livet, men har fått noen stive dongeribukser med knapper og glidelås i str 68 og 74 i gave. Blir ikke brukt for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå