Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at du skal til Riga og sette inn donor egg snart :) Jeg er i gang selv så det er spennende å følge med deg :)

Jeg må bare si at jeg ikke skjønner helt fremgangsmåten...du skriver 16 juli i år at du brukte Pergotime før lettere å kunne bli gravid, mens du nå skriver at du blir stimulert med hormoner for å provosere frem mens pga at du er kommet i tidlig overgangsalder? Er det nødvendig med hormoner før å fremprovosere en blødning dersom du menstruerer fremdeles da? For det må du vel gjøre før å kunne ha nytte av pergotime? :)

Uansett håper jeg du kommer deg gjennom hormontilværelsen med hodet over vannet :)) Det kan gå litt utover omgivelsene innimellom ;))

Lykke til!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjønner at det er litt rot. Men i juli brukte jeg pergotime..... da viste jeg ikke at jeg ikke hadde kommet i overgangsalder desverre!!!! Jeg skal bruke tabletter for å få mens ,før jeg skal sette inn egg. Jeg har ikke noe mens lenger forstår du. Så når jeg tok pergotime i sommer skulle jeg ikke tatt. Hvor er det du skal sette inn donoregg ? lykke til!!! hilsen m240

Skrevet

Heia :))

Ava Riga. Er det der du også er? Går på østrogen og progesteron nå...og har en del bivirkninger ja...

Skrevet

Lykke til med ED, begge to! Jeg skal heie på dere hjemme fra Norge. Når skal dere sette inn?

Skrevet

Tusen takk :)

Jeg skal sette inn i morgen. Det blir veldig spennende å høre hvor mange egg vi sitter igjen med. Donor hadde fått ut ni egg og sju var fint befruktet for to dager siden. Jeg setter tilbake blastocyster slik at vi regner jo med at noen faller fra etterhvert...holder dere oppdatert utover dagen i morgen :-)

Skrevet

Hei,mumrikken!!! lykke til i morgen. Jeg skal tenke på deg. Hilsen m240

Skrevet

Jeg skal sette inn egg. !8 november jeg da.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...