Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jeg gravid?

Hei lurer på om jeg kan være gravid, hva tror dere? Jeg har normalt sett mens hver 25-28 dag litt opp og ned men har vel gått ca 26 dgr mellom hver gang, siste mens første dag var den 14/09 altså 28 dgr siden. Normalt sett får jeg mens smerter veldig dagen før og på dagen da mens kommer, men denne gang har jeg hatt smerter i underliv, både kraftif mens smerter og stikkninger og smerter i underliv/ eggstokker, varierer veldig innimellom høyre eggstokk dagen etter kan det være venstre. dette har altså startet 1 uke før forventet mens. jeg har følt siden torsdag at mens kommer da jeg har hatt smerter pluss følt at jeg har blødd i mellom men ikke kommet noe, idag er det mandag dag 27 og fortsatt ingenting. jeg kan ikke huske at mens smerter og eggstokk smerter har kommet å vart så lenge før. hva tror dere? ømme pupper av og til, kjenner særlig venstre pupp som jeg alltid gjør da jeg får mens. ellers litt småtrøtt men det er jeg alltid;) åper og høre fra dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d er jo bare å ta en test da;) men det er også lett at den er forsinket med noen dager, jeg har alt fra 28-35 dagers syklus. så det er kjempe kjiipt.

men du har jo symptomer da,men kan også være falske om du tenker veldig mye på at du vil bli gravid,det er psykisk å ikke lett å gjøre noe med.

men ta en test, håper du tester positivt, om det er det du vil )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...