Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet jo at ingen kan gi meg et "riktig" svar, men jeg har nettopp målt EL og sitter her og lurer fælt på om jeg skal reise ned tirsdag eller onsdag. Sist gang målte jeg EL søndag morgen og fikk time mandag midt på dagen. Da kjente jeg at egget løsnet på vei ned og mens jeg lå der på rygg. Tenkte da at det måtte jo være perfekt, men det må kanskje skje før? Hva vet jeg?

Hmmm.... teller på knappene her.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142426155-n%C3%A5r-reise-nedover/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har fått beskjed om at enten svømmer sædcellene opp i egglederen, så ligger de der og venter på at egget løsner. Eller så er det egget som venter på sædcellene. Ingen fasitsvar har jeg fått høre. Men egget går vel til grunne etter max et døgn? Sædcellene vet jeg ikke hvor lenge lever. Men den gangen jeg ble gravid ble jeg inseminert 16.30 på torsdag og jeg hadde eggeløsning ca 19.00 på fredag. Jeg har hvertfall fått det bekreftet på ultralyd før akkurat under eggeløsning. Så er ganske sikker på at jeg hadde det da. Jeg har ikke akkurat no svar på spørsmålet ditt, men skulle tro at lengre tid egget og sædcellen har sammen. Jo større er sjansen for å bli gravid?

På ivf klinikken (volvat) insemineres jeg dagen etter pos test eller når jeg setter eggløsningssprøyta

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...