Gå til innhold

Åh, fryser så innmari! Brr...

Anbefalte innlegg

Har vært frysen i hele dag og nå i kveld sitter jeg under teppet mitt i sofaen, 22 grader i stua, og jeg fryyyyser... Har akkurat vært skikkelig forkjøla i ei uke, så jeg håper ikke det er noe som er på vei tilbake:s Ikke aner jeg om det er et graviditetssymptom heller... Men, men... En kopp koffeinfri kaffe ga meg litt varme en liten stund. Nå skal jeg straks følge med på ny serie på tv3:) Skal visst være spennende! Ha en flott kveld alle Junidamer:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142426143-%C3%A5h-fryser-s%C3%A5-innmari-brr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt det var flere:) Da er det nok et svangerskapstegn;) Bare kan ikke huske det fra de to andre. Fryser liksom fra innsida, og når det er kaldt ute i tillegg var det veldig kjekt at det var mannen sin tur til å ta bikkja på tur idag, så jeg bare kunne synke ned i sofaen og pakke meg inn i et pledd:)

Jepp, The Event jeg mente, ja:) Syns den var ganske spennende, så får gi den en sjanse. Men jeg er fæl til å kaste meg på alle nye serier og har blitt en skikkelig tv-slave syns jeg, så nå må jeg begrense det litt og ha noen tv-frie kvelder hvor jeg leser bok istedet;)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...