tesscats Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 er jeg gravid? Hei lurer på om jeg kan være gravid, hva tror dere? Jeg har normalt sett mens hver 25-28 dag litt opp og ned men har vel gått ca 26 dgr mellom hver gang, siste mens første dag var den 14/09 altså 28 dgr siden. Normalt sett får jeg mens smerter veldig dagen før og på dagen da mens kommer, men denne gang har jeg hatt smerter i underliv, både kraftif mens smerter og stikkninger og smerter i underliv/ eggstokker, varierer veldig innimellom høyre eggstokk dagen etter kan det være venstre. dette har altså startet 1 uke før forventet mens. jeg har følt siden torsdag at mens kommer da jeg har hatt smerter pluss følt at jeg har blødd i mellom men ikke kommet noe, idag er det mandag dag 27 og fortsatt ingenting. jeg kan ikke huske at mens smerter og eggstokk smerter har kommet å vart så lenge før. hva tror dere? ømme pupper av og til, kjenner særlig venstre pupp som jeg alltid gjør da jeg får mens. ellers litt småtrøtt men det er jeg alltid;) åper og høre fra dere
To gutter + en til? Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Jo, det er klart du kan være gravid! Helt sikkert vet du jo ikke før du har testet, men det kan du jo gjøre nå siden du skulle hatt mensen i dag eller i går/forigårs. Sånne verkinger er det lett å bli lurt av, så det sikreste kortet er vel egentlig at du ikke har fått noen blødning. Test, da vel - og så forteller du oss hvordan det gikk etterpå Lykke til!!
tesscats Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2010 har aldrig vært det tidligere og ønsker så mye barn, men er redd hver gang jeg tester for den er alltid negativ:( alltid trodd jeg aldrig kan bli, men denne gangen er det rart fordi har hatt vondt og smerter i 5 dgr og forventet mens er nå hmmmmm har du hørt om dette før? takk for svar:)
To gutter + en til? Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Tror ca halvparten hvis ikke fler (meg inkludert) av damene her inne har vondt og smerter ca fra en time etter eggløsning og fram til mensen kommer ;-) Og noen av disse er selvfølgelig gravide, mens andre ikke er det. Men det er du som kjenner din kropp og vet om du tror noe er i gjære eller ikke, og det kan jo absolutt være et graviditetssymptom med slike smerter. Vi håper med deg!
tesscats Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2010 åhhh er spent, sitter her enda med mens smerter å for meg er det første gang det har skjedd i 5 dager aldrig hatt så lenge før, men har smerter i eggstokkene det er ikke normalt at jeg har hatt ikke lengvarig, vel vi får se;)takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå