Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen av dere som har prøvd prednisolon har hatt noen bivirkninger?(feks "måneansikt")

Jeg skal begynne med prednisolon og klexane neste forsøk,har lest litt på nettet og ser det er endel bivirkninger med dette..Noen som har erfaringer å dele?

Tenkte å prøve akupunktur for første gang...men er det noen av dere som kan anbefale noen dyktige akupuktører i stavanger,sandnes,bryne området?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt noen bivirkninger med Prednisolon. Jeg har en ide om at dosene som brukes ved IVF er såpass små at man i svært liten grad får noen av de vanlige bivirkningene som følger med kortisonbehandling.

Skrevet

Enig med MK73. Ikke merket noen bivirkninger av prednisolon jeg heller. Bivirkninger kommer som regel ved høyere doser og ved bruk over lengre periode.

Skrevet

Hei! :)

Grethe Gaard på Bryne har hjulpet mange barnløse. Kanskje du kunne ha vurdert henne!?

Skrevet

Tusen takk for svar:)nå ble jeg veldig letta:D...syns det er litt skummelt med alle disse medisinene vi propper i oss i forbindelse med prøverør behandling...men vi ønsker jo å prøve alt vi kan prøve for at spiren skal sitte:)håper dette funker:)

Grete Gaard skal jeg ringe imorgen:)takk for tipset tregosten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...