<3 lille spire i magen <3 Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Hører dere hjertelyden hver dag når dere først fant den? Jeg fant den for tre dager siden.. hørte den dagen etter også men idag fant jeg den ikke :/ Er det normalt?
Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Hvor langt er du på vei? Jeg fant den mer eller mindre hver gang jeg brukte den, men kommer jo helt an på hvordan banet ligger. Om h*n ligger langt bak så er den vanskelig å finne.
Snellamedto Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har også funnet den på første forsøk hver dag, men jeg begynte på 19+5 uker.. Da var han jo ganske stor inni der.
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2010 OK, jeg er 13+3 Hørte den tydelig for tre og to dager siden, men fant den ikke idag tidlig.. tenkte prøve igjen t kvelden.. burde man bli urolig hvis man ik finne den ?
TiNi88 Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har prøvd et par uker uten å finne, men i går fant jeg et par sekunder med rask deilig lyd Så nå skal jeg vente hvertfall en uke så jeg ikke blir bekymra Ville nok ikke fått panikk, når det er så tidlig.. Om du ikke finner på at par dager kan du jo ta kontakt med lege så du slipper å gå bekymra så lenge.. Men som sagt over her har det mye å si hvordan babien ligger.. Alt er nok bra inni magen din
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 neeei ikke bli bekymret, det er ikke bra... er sååå mye som spiller inn om du hører babyen eller ikke... hvordan babyen ligger, morkakeplassering, og div... jeg hører den ikke hver dag heller..
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2010 ÅÅ takker for kjempesvar har time til UL på onsdag så kjenner at jeg er ikke såå bekymra heller Har troa på at det går bra
sisten Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 Hvor kjøper dere angelsound og hva koster den? :-)
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2010 Søk på angelsound på nettet Er mange plasser å få tak i det på MEn meg og sambo la oss igår kveld og sgu bare prøve å høre om vi hørte noe med en gang jeg tok på doppleren så der va det den nydelige koselige lyden av hjertet til babyen som dunket fort og fint deilig så plutselig var den vekk igjen, så den turner vel rundt inni der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå