Gå til innhold

Stigning av lønn i permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal egentlig stige i lønn i midten av permisjonstiden av min, hvordan fungerer dette? Jeg sender jo inn papirer på min nåværende inntekt, så vil jeg kanskje ikke få noe høyere før jeg er begynner i jobb igjen?

Hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du utbetalt penger fra NAV eller fra arbeidsgiver? Jeg fikk penger fra arbeidsgiver (staten). Jeg gikk opp to lønnstrinn i lønn tidlig i permisjonsperioden, og fikk det utbetalt som vanlig. Jeg vet ikke hvordan det er hvis du får permisjonspenger direkte fra NAV...

Skrevet

Jeg får lønnsøkning i april, men de er aldri ferdig med det før i august.oktober. Fikk etterbetalt sist...

Skrevet

Jeg får dem nok direkte fra NAV, så dette må jeg finne ut av ;)

Skrevet

Min arb. giver utbetaler lønn, og får penger av nav. Men jeg fikk ikke noe lønnsstigning mens jeg hadde permisjon. Det kom først når jeg var tilbake i jobb, og fikk 100% lønn igjen (hadde perm. med 80% lønn).

Skrevet

vi har lønnstigning hvert år men fikk klar beskjed om at jeg ikke fikk i permisjonsåret.. nå har jeg perm fra jan til des, så det blir visst ingenting på meg.. rart i å med vi følger tariff men.. det vil jo da si at jeg blir liggende under tariffen..

Skrevet

Du vil ikke få med deg lønnstigning som skjer mens du er i permisjon ettersom foreldrepenger er en rettighet du opparbeider deg FØR du går ut i permisjon.. Dermed er det lønna du hadde før du går ut i permisjon som også blir grunnlaget for hele permisjonen din...

Skrevet

Jeg ville ha snakket meg fagforbundet. Jeg har fått lønnsøkningen mens jeg var i perm. Hadde 2 tette og dermed to permisjoner som følgte etter hverandre. Jeg fikk med med alt av lønnsøkningen i de nærmest 3 år jeg har vært hjemme, heldige meg!!!

Men er det NAV som betaler direkte får du kun det grunnlaget du har hatt FØR du går ut i perm, og det må du forholde deg til under hele perioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...