Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på litt over 4 mnd er så iskald på hendene og litt oppover armene om morgenen når han våkner. Han ligger med vanlig bomullspysj med lange armer og sovepose fra ikea. Det er ca 18 grader på rommet hans og han virker varm ellers. Noe å bekymre seg for?? Synes han er så kald på hendene at jeg pleier å varme de opp med en varm klut når vi steller om morgenen. Vil ikke bruke votter på han for han liker å holde rundt koseklut og andre ting, så den kosen vil jeg ikke ta fra han... Nesten så pysjen burde vært litt strammere og lengre på armene og ned mot hendene.. Noen som har noen fine pysjer å anbefale kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å prøve ullpysj til han?og kjøp den en str større enn han trenger slik at de går godt nedover armen hans(ikke så det dekker handa)

det er massevis av fine ullpysjer og de koster ikke så mye heller. men ikke overopphet han,;om han har ullpysj og sovepose,så trenger han ikke dyna helt opp til halsen,heller legg den til magen hans (du får bare prøve deg fram:)

Skrevet

Nei, har ikke prøvd ullpysj. Har tenkt å se etter det og da gjerne en som er litt lang på armene som du sier og som strammer litt nederst ved armene så den sitter godt. Jeg bruker ikke dyne over soveposen..

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Min sover i ullpysj fra Joha. Den er veldig fin, men litt lang i bena bare. Da ligger han i soveposen med et tynt ullteppe over seg og lammeull under. Det hender fremdeles at han er litt kald på lankene, men han har en grei temperatur på armene.

Skrevet

Min lille var også alltid veldig kald på hendene før, uansett hvor varmt det var i rommet og hvor mye han hadde på. Det har gitt seg nå, så jeg tenker at det bare er normalt og ikke skadelig. Mange små har jo litt dårligere blodsirkulasjon i armer og bein til å begynne med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...