Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Hadde time til legen i dag, bestillte denne timen for en mnd siden (før eg fant ut at eg var gravid) og tenkte at siden eg allerede hadde den så kunne eg få meg en førstegangskontroll i dag hvis legen var med på den eller hvertfall bare si det å sånn... Eg hadde time ti på halv to i ettermiddag og jeg var på legesenteret fem på halv to, ingen krise fordi legen er jo ALLTID forsinket hvertfalll fem minutter på ettermiddagen.... Når klokken hadde blitt kvart OVER to så gikk eg bort i luken og spurte kor lenge legen var forsinket, eg visste at den ti på halv to er siste timen på dagen for legen min... Nei då fikk eg beskjed om at eg hadde kommet for seint og at det va ikke snakk om å overbooke han denne dagen fordi eg var jo faktisk bare 6+3 og man skulle ikke ha første kontroll før i uke 8-12... og med hormoner opp under ørene så kjente eg tårene kom mens eg stod der, men klarte heeeeeldigvis å presse de bort igjen før de poppet skikkelig ut hehe Men eg ble bare såååå irritert på hun sekretærdamen altså, og ikke nok med det så sat hun å mer eller mindre ropte opp at neeeeeida du skal ikke ha kontroll før i uke sånn og sånn, men du kan jo få time til jordmor men ikke før om en mnd osv. Dette satt hun å snakket så hele venterommet hørte, og jeg bor på en liten plass med flere kjente som satt på venterommet...så nå går vel snart ryktene tenker eg GRRRRR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå