Gå til innhold

har tatt ny hgc-prøve idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og den var negativ ;( så her er nok løpet kjørt.. så då er det å avslutte medisinene og vente på mensen... forferdelig skuffende og trist, fordi om eg var så heldig å få ei jente ifjor.. men når ein er så klar og innstilt så er det sårt uansett.. men får heldigvis komme igang igjen i novmber ved neste menstruasjon, så det hadde vore verre dersom ventetiden blei lengre. dere andre som måtte avbryte fryseforsøket, kor kjapt kom dere til igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titter bare innom, og syntes dette var veldig trist å høre.... får krysse fingrene for neste forsøk... håper Lillejenta etterhvert kan bli storesøster:) sender masse babystøv og tenker på deg...

Lykke til i November...

Skrevet

Tusen takk for det, babystøv vil eg ha i bøtter og spann=) ja håper det går på neste forsøk. håper det går fint med deg òg. er du i forsøk?eg fann ikkje nåke profil på deg. Håper det går bra med deg.

Skrevet

Jeg er på mitt første forsøk.

Rugedag 12. tok testen i dag og den viste desverre negativ. :(

på den andre siden har jeg ikke fått mens ennå, så jeg krysser fingrene fortsatt og håper...

i morgen er dagen som jeg skal ta testen i følge klinikken. frykter nok det verste, men prøver og ikke ta sorgene på forskudd.

går det ikke, så blir det fryseforsøk. Hadde selvfølgelig håpet på å bruke de til søskenforsøk... optimist som jeg er... men, men...

Lykke til videre da...:)

Skrevet

Takk for det=)

du må ikkje ta sorgene på forskudd nei, testen kan fremdeles bli positiv=) eg skal krysse fingrene for deg=) så lenge mensen ikkje er kommt er det håp=) masse lykke til med testing imåro. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...