Gå til innhold

har tatt ny hgc-prøve idag..

Anbefalte innlegg

og den var negativ ;( så her er nok løpet kjørt.. så då er det å avslutte medisinene og vente på mensen... forferdelig skuffende og trist, fordi om eg var så heldig å få ei jente ifjor.. men når ein er så klar og innstilt så er det sårt uansett.. men får heldigvis komme igang igjen i novmber ved neste menstruasjon, så det hadde vore verre dersom ventetiden blei lengre. dere andre som måtte avbryte fryseforsøket, kor kjapt kom dere til igjen??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142425854-har-tatt-ny-hgc-pr%C3%B8ve-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titter bare innom, og syntes dette var veldig trist å høre.... får krysse fingrene for neste forsøk... håper Lillejenta etterhvert kan bli storesøster:) sender masse babystøv og tenker på deg...

Lykke til i November...

Tusen takk for det, babystøv vil eg ha i bøtter og spann=) ja håper det går på neste forsøk. håper det går fint med deg òg. er du i forsøk?eg fann ikkje nåke profil på deg. Håper det går bra med deg.

Jeg er på mitt første forsøk.

Rugedag 12. tok testen i dag og den viste desverre negativ. :(

på den andre siden har jeg ikke fått mens ennå, så jeg krysser fingrene fortsatt og håper...

i morgen er dagen som jeg skal ta testen i følge klinikken. frykter nok det verste, men prøver og ikke ta sorgene på forskudd.

går det ikke, så blir det fryseforsøk. Hadde selvfølgelig håpet på å bruke de til søskenforsøk... optimist som jeg er... men, men...

Lykke til videre da...:)

Takk for det=)

du må ikkje ta sorgene på forskudd nei, testen kan fremdeles bli positiv=) eg skal krysse fingrene for deg=) så lenge mensen ikkje er kommt er det håp=) masse lykke til med testing imåro. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...