Gå til innhold

Ny...

Oktobernurk i magen <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, så nervøs og spent jeg er på tiden fremover, nå har vi bestemt oss for å prøve å få barn. Har aldri vært en av dem med eggstokkverk hver gang jeg så babyer, men nå er det stort sett bare graviditet som står i hodet på denne frøkna. Håper bare vi er så heldige at vi får det til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og velkommen hit :)

Lykke til framover, dette er en spennende (og for noen en langdryg) tid :) Men, det er en fin gjeng med damer her inne, så man har godt selskap på veien.

Skrevet

Takker så mye for det=) Fant ut at det kanskje var likegreit å lage seg en profil her inne. Har ikke sagt til noen at vi prøver å få barn, men man blir jo så himla fokusert på alt som har med graviditet å gjøre at jeg må ha et sted å få "skravla ifra meg" på;-)

Har lest endel innlegg her inne, og det virker som et trygt sted å "vente"=)

Skrevet

Dette er ihvertfall et sted hvor man kan "treffe likesinnede" og få ut både gleder og frustrasjoner ifb med det å være prøver :) Også, får man som regel svar på alle de merkelige tingene man lurer på, veldig greit.

Skrevet

Ja, det er utrolig hvor mye merkelige spørsmål som dukker opp. Og har liksom aldri gått rundt med "er dette eggløsning da?"-type spørsmål før. Føler meg komplett uvitende;-) Men spennende er det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...