sk Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 noen som har å bruker ladycomp? event blitt gravid å at alt stemmer med syklus å alt sånn??
♡ Jersey ♡ Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg ble gravid på 1 frsøk med ladycomp med mitt forrige og første barn. Da hadde jeg brukt den daglig i 2 år, så suklusen var godt innarbeidet i maskinen. Den var ikke like pålitelig nå denne gangen, hvor jeg bare har tatt en måling her og der de siste månedene. Da har den tatt utgangspunkt i syklusen jeg hadde før fødsel, og CB eggløsningstester viste EL to dager senere enn ladycomp. Når jeg fulgte CB test gikk det på første forsøk. Ladycomp må brukes daglig i 6 mnd før den kjenner syklusen din godt! Kan jo hende den slår til før, men mulig den bommer litt på EL etter å bare ha sett 1 av syklusene dine. Derfor 6 mnd= 6 sykluser. Lykke til!
sk Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2010 har 3-4 sykuser inne nå, greide jo å slette for litt siden,men men hvordan var lysene før den viste at du var gravid? siden el blinkingen har det vært noen dager med rødt, nå lyser d bare gult, burd egentlig gått over til grønn og m, men d er ikke kommet. syns den er litt pussig innimellom. tusen takk for svar
♡ Jersey ♡ Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Den luste gult noen dager, deretter grønt, ja, men det tok noen måneder altså! Den sikrer seg ved å gi deg gult lys, slik at du ikke blir gravid på grønt lys! Når du har gått mange nok dager over ikm, viser den "mistenker graviditet" før alle lysene lyser og bekrefter graviditet. Tror det tok 10 dager over IKM, uten at jeg registrerte mens... Lykke til! klem fra meg 6 uker og 5 dager + ganske kvalm :-)
sk Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2010 nok en gang tuusen takk. gratulere så mye. stor klem tilbake
Petrine +spire=❤ Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Hei. Jeg bruker babycomp da. Den er sånn at om det lyser gult har den ikke funnet bestemt eggløsning. Først når den lyser grønt er el overstått med mange nok dager til at det er trygt om du forstår
sk Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2010 d har blinket til el men er gult nå før mens,har ikke gått over til grønn eller blinker m.. hvordan syns du den fungerer for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå