Gå til innhold

Noen som har opplevd det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 6 uke og har vært ganske uggen fram til nå. Vært trøtt og sliten, hodepine og kvalm innimellom.De siste dagene har jeg blitt helt "frisk" igjen, og bekymrer meg for at noe kan være galt? Har ikke hatt magesmerter, eller blødninger men har mistet alle symptomene. Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Symptomene mine kommer og går også og dette bekymret meg veldig i begynnelsen, har lite med mensenmurringer også men alt er bra med spiren :) Er 11+3

Skrevet

Kanskje det bare er meg som er litt overnervøs da:) Håper det! Tusen takk for svar.

Skrevet

Det varierer veldig. Jeg har vært kvalm, trøtt og resten av pakka veldig intenst fra uke 5-8. Men plutselig sa alt helt stopp i uke 9, og jeg gikk nesten en hel uke hvor jeg følte meg helt pigg.

Men pang, i slutten av uke 9 ble jeg plutselig kvalm igjen, og nå er jeg like kvalm og har i tilegg begynt å kaste opp... rart det der.

Var på UL den symptomfrie uka og fikk se et levende embryo :)

Skrevet

Sånn er det her også. Ikke noe bedre at jeg sammenligner med forrige svangerskap heller hvor jeg hadde symptomer hver dag... Er bare 5+1, ingen ømme pupper, ingen mensmurringer, kanskje bittelitt uggen innimellom, men synes det har avtatt også...

Forferdelig slitsomt er det å gå sånn og føle på symptomene. I tillegg har jeg brukt altfor mye penger på tester for å bekrefte graviditeten. hehe! Vi får krysse fingre for at det går bra denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...