EllaMaria Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Får man bare kjøpt den på nettet, eller er det noen som vet om en butikk i Osloområdet som har den? Og noen som har erfaringer - funker den??
snartmammapåny Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kjøpte min her: http://www.littledudesanddivas.com/brand-shop-belly-bandit.html Vet ikke om det fungerer da, men er villig til å gi det en sjanse etter fødselen (termin 16.nov). Blir spennede å se ;-)
EllaMaria Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2010 Takk for tipset - men jeg har termin om to dager, og har lyst til å begynne å bruke den raskt etter fødselen, så jeg har så lyst til å finne en i en butikk så jeg kan kjøpe den nuh! :-)
tingeling78 Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Du kan kjøpe min:) Kjøpt på nett hos bleieboden, men fikk aldri brukt den, så den ligger fortsatt i esken. Jeg bor i Oslo, den er farge beige og str S.
EllaMaria Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2010 Det hadde jo vært fint, men jeg trenger en i Medium. :-)
Jenteflokken Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Kjøpte på nett på bleieboden, og den lå i postkassen etter 2 dager, så gikk veldig kjapt. Gjenstår og se om den fungerer
Pumba78 Skrevet 13. oktober 2010 #7 Skrevet 13. oktober 2010 Er det noen som vet om disse fungerer? Har jo hørt at det er lurt å ligge på magen så mye som mulig etter fødselen men det er jo ikke alltid verken godt eller praktisk. En BellyBandit har kanskje samme effekt? Synes kr. 600 er mye, men etter 1000vis av kroner på yoga, akupunktur og jordmortimer spiller vel noen kroner til liten rolle...
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 13. oktober 2010 #8 Skrevet 13. oktober 2010 I hvilken uke målte dere magen? Er i uke 34 nå og ligger mellom 2 str. vet jo ikke hvor mye jeg legger på meg fram til fødselen:/
tingeling78 Skrevet 13. oktober 2010 #9 Skrevet 13. oktober 2010 På pakken står det at man skal måle magen i 8. mnd, for da er den omtrent så stor som rett etter fødsel. Men man kan også måle nærmere fødsel og bare trekke av 7-12 cm. Jeg målte 3 uker før termin og var 100 cm. Da passet S etter fødsel. Om den har noe for seg vet jeg ikke, da jeg bare prøvde størrelsen og så glemte den bort. Den har altså bare ligget i esken. Men inntrykket jeg fikk da jeg hadde den på var at jeg fikk god støtte i ryggen og god holdning. I forhold til magen ville jeg uansett trent, for jeg tror ikke på enkle løsninger. Men retter man holdningen så vil jo magen også måtte jobbe litt:) Etter første mann ble jeg veldig lut etter mye løfting, holding og amming. Tenkte ikke så mye på holdningen. Om ikke annet kunne jeg tenke meg at Belly Bandit er kjekk for å bli bevisst på holdningen:) Jeg har altså fortsatt en i S som selges til den som vil ha:)
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 13. oktober 2010 #10 Skrevet 13. oktober 2010 Takk for svaret:) Jeg ligger mellom M og L så din passer desverre ikke :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå