Kanskje snart <3 86 Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Testet to like sterke streker på eggløsningstest i forgårs. I går var teststreken mye sterkere enn kontrollstreken, og det var den i dag også... Testen i går er så og si identisk med den i dag. Så det jeg lurer på... Er det vanlig å få like positive EL tester flere dager på rad? Når skal jeg isåfall regne med at EL er/har vært? Synker LH hormet fort etter EL, slik at EL testen blir negativ fort? Desperat som vi er kjørte samboeren en kjapp tur hjem fra jobb sent i går kveld for å legge inn aksjer da jeg trodde EL kom til å skje i løpet av dagen i dag Han kommer ikke hjem før om 2 dager igjen. Er løpet kjørt for oss med tanke på at det bare ble sengekos i går og ikke noe mere før om 2 dager?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg hadde to like positive tester i to dager, neste dag var den negativ! Nå når teststreken er sterkere enn kontrollstreken, er det EL. Regner med du kanskje har negativ test imorgen
To gutter + en til? Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Hei, jeg mener det er slik at du får eggløsning 12-36 timer (eller så, sjekk pakningsvedlegget) etter at du har fått positiv test, men er dessverre ikke sikker på hvordan det er når du har flere positive på rad, om du skal forholde deg til første eller andre test. Uansett er det helt fint å legge inn aksjer en dag eller to i forveien. Helst sier de vel annenhver dag, men løpet er i hvertfall ikke kjørt, sædceller kan leve i flere dager, og det er gunstigst at de ligger og venter på egget, for det lever bare i 24 timer, og får raskt dårligere kvalitet. Mulig du finner svar på det med flere positive tester på www.pernillesinfo.no (tror det er det siden heter, se på tips-tråden på sidene her for riktig adresse). Der er det veldig mye bra info.
Kanskje snart <3 86 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2010 Tusen takk for svar begge to ) I dag var EL testen negativ, strekene var nesten like sterke men ikke helt så da tolker jeg testen som negativ Hadde masse EL smerter i går og litt i forgårs, så da tar jeg sikte på at EL var i går og at jeg er 1 DPO i dag. Håper så inderlig at det kanskje holdt med sengekos dagen før EL denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå