Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tuuusen takk for mange hyggelige hilsener - jeg unner alle her inne det samme :) :) :) Så kjekt at du oppdaterte de andre, LilleMø :) :) :)

Jeg har jo bare vært helt ute av drift etter fødselen.....veeeldig lykkelig - litt sliten - og et helt nytt fokus - så ikke akkurat online...hehehe

Amming var et prosjekt i seg selv - men nå som den er på plass går det meste på skinner. Jeg har virkelig fått det lille drømmebarnet jeg bestilte. Lasse er snill som dagen er lang - han lager litt lyd når han er sulten - men nå som mor har melka i orden går dette helt fint. Ellers sover han mye, Og når han er våken ligger han og betrakter tingene rundt seg - kontraster er gøy :)

Han ble forresten født den 7.oktober - en uke før termin. Han hadde allerede rukket å bli 53cm og 4054gram så jeg er glad han kom da :) Fødselen tok over 18 timer og var ganske tøff. Til slutt ble han tatt med vakuum - noe jeg hadde fryktet - men ble kjempelykkelig for...!!! Da visste jeg at enden var nær, hehe... Selve pressriene og å få han ut var barnemat i fht de sinnsykt dryge åpningsriene... Å ligge time etter time med samme åpning og null endring er både demotiverende og vondt! Men - det er jamen sant det de sier - vi kvinner har virkelig evnen til å glemme smerten straks vi får lillegullet opp på brystet :) :) :)

Nå skal Lasse og jeg bare kooose oss masse sammen i dagene som kommer. Jeg nyter å være hjemme og har ikke savnet jobben et sekund :) Og - som jeg tenkte på den første trilleturen vår :

DETTE ER JAMEN DET LURESTE JEG NOEN GANG HAR GJORT :)

Håper dere alle får oppleve det samme!!!

Klem fra

Gratulerer så masse med den lille! Høres virkelig kjekt ut ja, og håper så inderlig at vi andre kommer etter en gang snart!! :) Håper dere koser dere masse og at været holder seg noenlunde fremover så dere får være litt ute også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...